וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד טרזגה על קיליאן אמבפה: "הוא הולך בדרכם של מסי ורונאלדו"

בצרפת ממשיכים להלל את ילד הפלא, חלוץ העבר הוסיף: "הוא השתפר בכל המובנים". הוגו לוריס: "יש לו שאיפות גדולות ועתיד מזהיר, כולם ראו אותו נוצץ מול ארגנטינה אבל הוא נשאר ממוקד"

עריכת וידאו: מתן חדד

קיליאן אמבפה יעלה מחר (שישי, 17:00, כאן11) לרגע הגדול בקריירה הצעירה שלו: רבע גמר המונדיאל מול נבחרת אורוגוואי. ילד הפלא של פריס סן ז'רמן סיפק הצגה בלתי נשכחת בשמינית הגמר מול ארגנטינה, וכעת כל שנותר הוא לראות האם יצליח לסחוב את נבחרת צרפת עד זכייה בגביע הנכסף.

מול פרו בשלב הבתים הפך אמבפה לכובש הצעיר ביותר של הטריקולור בטורניר גדול - תואר אותו גזל מדויד טרזגה, ששמח לוותר עליו. "על אף גילו הצעיר, הוא במרכז הבמה", אמר חלוץ העבר. "הוא השתפר בכל המובנים - הפיזי, הטקטי, הביטחון. נגד ארגנטינה הוא הראה רבים מהדברים האלה. הוא הולך בדרכם של מסי ורונאלדו".

המאמן הלאומי דידייה דשאן אמר: "קיליאן רק בן 19, הוא עוד ישתפר בהרבה. הוא ילמד כיצד להתנהג במצבים שכאלה. ברגעים קשים הנטיה היא בדרך כלל לפקפק בעצמך, אבל מה שצריך לעשות זה פשוט להירגע. קיליאן חכם, הוא מקשיב ויודע את זה".

הקפטן הוגו לוריס הוסיף: "לאמבפה יש שאיפות גבוהות ועתיד מזהיר, אבל הוא גם יודע כיצד לנצל את ההזדמנויות שלו. כל העולם ראה אותו נוצץ נגד ארגנטינה, אבל הוא נשאר ממוקד ומנסה ליהנות מעצמו".

עוד בנושא:

אורוגוואי - צרפת: "קבאני עובד קשה כדי להגשים את החלום שלו"
ברזיל - בלגיה: טיטה אישר שמרסלו יחזור לעמדת המגן השמאלי
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
כל העיניים עליו. אמבפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully