וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חורחה סמפאולי ימשיך בתפקידו כמאמן נבחרת ארגנטינה

באתר "אולה" נכתב כי המאמן קיים פגישה עם ראשי ההתאחדות על רקע הכישלון במונדיאל ובסיומה סוכם כי לא יפוטר מהתפקיד. בכך תימנע ההתאחדות מלשלם למאמן פיצויים בסך 20 מיליון דולר. השאלה הגדולה כעת: האם מסי יפרוש מהנבחרת?

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

בארגנטינה טוענים כי מאמן הנבחרת חורחה סמפאולי ימשיך בתפקידו ולא יפוטר למרות ההופעה הכושלת במונדיאל ברוסיה. האלביסלטסה לא הרשימו בשלב הבתים והודחו בשלב רבע הגמר אחרי הפסד 4:3 לצרפת. לאחר המפלה נפוצו שמועות כי סמפאולי המחזיק בחוזה עד שנת 2022 יפוטר מתפקידו. היום (שני) הגיעה נקודות המפנה.

על פי אתר "אולה" סמפאולי נפגש עם יושב ראש ההתאחדות הארגנטינאית קלאודיו טאפיה וסגנו דניאל אנג'ליסי ובסיומה הוחלט כי המאמן ימשיך בתפקידו על פי החוזה. בדרך זו ההתאחדות תימנע גם מתשלום פיצויים של 16 עד 20 מיליון דולר בגין הפיטורין. על פי מקורות בהתאחדות הפגישה הייתה "בעלת אופי אינפורמטיבי" ובסיומה הוחלט כי סמפאולי ימשיך להוביל את נבחרת.

עוד בנושא
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אמבפה נעדר מהאימון, קאנטה ופבאר התאמנו בנפרד. לוריס: "הנרי חצוי"
אין כמו הפעם האחרונה: בחזרה למונדיאל החגיגי-טרגי של אנגליה ב-1990

חורחה סמפאולי מאמן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
ימשיך כבודו. חורחה סמפאולי/רויטרס

המשימה הקרובה של סמפאולי לאחר המפלה תהיה איחוד השורות בנבחרת והניסיון להתגבר על עזיבתו של חאבייר מסצ'ראנו שכבר הודיע על פרישה. במקביל על סמפאולי מוטלת המשימה לשכנע את ליאונל מסי בן ה-31 שלא לפרוש בשנים הקרובות מן המדים הלאומיים.

לפני ארבעה ימים, פורסמה כתבה ב"אולה" ולפיה סמפאולי משוכנע כי הידע שלו עולה על כל מאמן ארגנטינאי אחר כיום. בכתבה הובאו משפטים שאמר לסביבתו הקרובה, בהם הוא טוען כי הוא "מאמין שהוא היחיד שיכול להקנות לנבחרת זהות ולהחזיר אותה לטופ העולמי בתקופה הנוכחית, כשהמטרה הגדולה בחייו היא להשתקם אחרי הכישלון ברוסיה ולזכות בגביע העולמי בקטאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully