וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי ק"מ בטרמפים: המסע המופלא של אוהד נבחרת צרפת במונדיאל

דייויד בן ה-37 הגיע לרוסיה כמעט חסר כל, ולמרות זאת נכח בכל משחקי הטריקולור ויהיה גם בחצי הגמר. האמצעים: תמונות עם תיירים תמורת תשלום, תרומות ולא מעט מזל. סיפור מחמם לבבות

עריכת וידאו: מתן חדד

בין 60 אלף הצופים שיישבו הערב (שלישי) באצטדיון בסנט פטרסבורג כדי לחזות בקרב המרתק בחצי גמר המונדיאל, בין צרפת לבלגיה, יישב אחד עם סיפור יוצא דופן - מסוג הסיפורים שהופכים את הגביע העולמי לאירוע מיוחד כל כך. הכירו את דייויד, אוהד צרפתי בן 37 שהגיע לרוסיה בלי כסף ורק עם דגל, חולצה וכובע של הטריקולור, ובכל זאת ראה את כל משחקי הנבחרת שלו עד כה בטורניר.

איך זה ייתכן? "אני מטייל בצורה אלטרנטיבית", הוא סיפר, "תופס טרמפים, ישן בבתים. כבר הקפתי פעם את העולם ב-80 חודשים, חזרתי הביתה לשנה וקצת ובינואר טסתי שוב. הייתי בדרום מזרח אסיה ומשם לקחתי מטוס ישירות למוסקבה כדי לא לשלם על אף אשרת מעבר בדרך, ומשם עברתי 5,000 ק"מ בטרמפים. עד כה זה עבד, לא החמצתי אף משחק".

עוד בנושא

הנרי לצידו, זידאן בליבו: הקשר הצרפתי העמוק של אדן הזאר
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

למשחק הפתיחה מול אוסטרליה הוא הגיע עם כרטיס - לא הייתה לא ברירה, כי היה חייב להשיג את תעודת האוהד הרשמית - וכשהיה בקאזאן סייעה לו אלילת המזל. "פגשתי צרפתי שחבריו לא יכולים היו להגיע בסוף לרוסיה והוא הציע לי כרטיס לפרו. לקראת המפגש עם דנמרק, ישבתי מול האצטדיון עם שלט: 'מחפש כרטיס חינם, תודה'. כמובן שזה לא תמיד עובד אבל אוהד שמצא כרטיס נתן לי אותו, אפילו לא ניסה למכור".

כעת, לקראת סוף המסע המופלא שלו, הוא משמש כאטרקציה עבור התיירים שמסביבו, ומציע להם להצטלם איתו לתמונה מיוחדת של 360 מעלות תמורת רובלים בודדים. "זו הטכניקה החדשה שלי, אני לא יודע אם היא תעבוד", הודה בחיוך דייויד, שמנהל עמוד אינסטגרם לתיעוד המסע המופלא שלו. הוא היה גם במונדיאל הקודם ובזה של 2006, אז הגיע עם חולצה מהזכייה הצרפתית ב-1998 ששחקנים בנבחרת (כולל תיירי הנרי וליליאן תוראם,) חתמו לו עליה. "יש לי אותה כבר 20 שנה. אני מקווה שנלך עד הסוף ולא אצטרך ללבוש אותה שוב, זה יהיה סימן טוב".

"אני רגיל לתפוס טרמפים", הוא סיכם, "פוגשים ככה אנשים מגניבים, אבל במונדיאל הם אפילו פתוחים יותר. כשאנשים רואים חולצת כדורגל הם מאושרים, והרבה מהם אוהבים את צרפת". אחרי חצי הגמר הוא יצטרך להחלט מה הצעד הבא שלו, וכמובן שהוא מקווה מאוד לחזור למוסקבה עבור הגמר הגדול. תסמכו עליו שימצא דרך להיות גם שם בין יושבי האצטדיון.

עוד באותו נושא

צרפת - בלגיה: אמבפה נעדר מהאימון, קאנטה ופבאר התאמנו בנפרד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully