וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "עכשיו אני רוצה לאמן את נבחרת פורטוגל במונדיאל"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ששימש כפרשן בטורניר ברוסיה קיבל תיאבון: "העוצמות שראיתי כאן מגבירות את הרצון לאמן בגביע העולמי. אני מעדיף שזה יקרה עם הנבחרת של המדינה שלי". ויש לו גם תחזית לגמר

רויטרס

את המונדיאל הנוכחי ראה ז'וזה מוריניו מעמדת הפרשן של רשת RT הרוסית ונראה שהוא קיבל תיאבון ליותר מכך. במהלך שידורי הרשת הודה מאמן מנצ'סטר יונייטד כי קיבל תיאבון להדריך נבחרת במונדיאל. לדברי מוריניו: "תמיד אמרתי שאני רוצה לאמן פעם אחת במונדיאל. ועכשיו אחרי שביקרתי ברוסיה וראיתי את העוצמות של האירוע הזה, הרצון התגבר בי עוד יותר. אני רגיל לאמן בטורנירים שנמשכים 11 חודשים ואני גם מעיד על עצמי כמאמן מועדונים, אבל בעתיד הייתי רוצה להיות במונדיאל על תקן מאמן".

כשנשאל איזו נבחרת היה מעדיף לאמן בגביע העולמי השיב הפורטוגלי: "כמובן שהייתי מעדיף לעשות את זה כמאמן של המדינה שלי. כשזכיתי בליגת האלופות עם פורטו התחושות שלי היו שונות לחלוטין מאלו שהיו לי אחרי הזכייה באותו מפעל עם אינטר. אני לא יודע מתי אתמנה למאמן נבחרת פורטוגל, אבל אין לי ספק שזה עוד יקרה".

ומהי התחזית של מוריניו לגמר בין צרפת לקרואטיה ביום ראשון? בהתייחס למאזן הכוחות אמר איש המקצוע הוותיק: "זה מדהים שקרואטיה הגיעה לגמר. זו מדינה עם ליגה פנימית לא הכי חזקה וזה מדהים שהם הגיעו לגמר. אבל צרפת היא פייבוריטית. הצרפתים יגיעו למשחק רעננים יותר ויש להם גם יום מנוחה אחד יותר מאשר לקרואטים".

עוד שנושא
חגיגות ענק בזאגרב: "האנגלים זלזלו בנו". מנדז'וקיץ': "זה נס, פלא"
שחקני קרואטיה רמסו צלם במהלך חגיגות השער: "לא חשבתי שיעיפו אותי כך"
20 שנה אחרי: חצי הגמר של 1998 הפך לגמר של מונדיאל 2018

ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר יונייטד. AP
"צרפת פייבוריטית". מוריניו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully