וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני קרואטיה רמסו צלם במהלך חגיגות השער: "לא חשבתי שיעיפו אותי כך"

אחרי השער של מריו מנדז'וקיץ' לרשת של אנגליה, שחקני קרואטיה רצו לחגוג מחוץ למגרש ועל הדרך פגעו ביורי קורטס, צלם עיתונות מסלוודור. לאחר מכן השחקנים עזרו לצלם לקום והסתערו עליו בנשיקות

עריכה: איתי ערמם

חגיגות השער השני של נבחרת קרואטיה לרשת האנגלית בחצי גמר המונדיאל הולידו גיבור בלתי צפוי - צלם העיתונות מסלוודור יורי קורטס שנרמס על ידי שחקניה הצוהלים של הנבחרת הבלקנית.

הסיפור החל שניות לאחר שמריו מנדז'וקיץ' שלח את הכדור לרשת של ג'ורדן פיקפורד בהארכה. לאחר שהכדור פגש את הרשת רצו כל שחקני הסגל של קוראטיה לחגוג את השער בצידי המגרש ואגב כך מבלי לשים לב רמסו את הצלם שמצא את עצמו בלב החגיגות. יש לציין כי לאחר ששמו לב שהצלם נקלע לזירת החגיגה וחש במצוקה, עזרו לו השחקנים הקרואטים לקום, התנצלו בפניו בטרם שבו לשדה המשחק וחלקם אף נישקו אותו.

עוד בנושא
52 שנות כאב: הפספוס הגדול ביותר של נבחרת אנגליה
אנגליה "גאה ושבורה" מההפסד: "הרימו את הראש, מצדיעים לכם"
מונדיאל 2018: קרואטיה ניצחה 1:2 את אנגליה ועלתה לגמר

איבן ראקיטיץ' שחקן נבחרת קרואטיה מחבק את הצלם שנרמס בחגיגות. רויטרס
"הם היו אדיבים". קורטס עם איבן ראקיטיץ'/רויטרס

"הכול היה רגיל מבחינתי", סיפר קורטס המועסק בסוכנות AFP לאחר האירוע. לדבריו: "אחרי הקרואטים כבשו שער החלפתי את העדשה ובכלל לא חשבתי שהם ירוצו עליי. בכלל לא הייתי מוכן לאפשרות שהם יעיפו אותי על הקרקע ואני אמצא את עצמי בלב החגיגות. מה שהיה חשוב לי שהמצלמה תמשיך לעבוד במשך האירוע וזה בדיוק מה שקרה".

על ההתנהגות של הקרואטים סיפר הצלם: "לאחר שהם שמו לב מה קרה הקרואטים היו מאוד אדיבים. הם עזרו לי לקום ושאלו אותי איך אני מרגיש. מה שכן, כל הנשיקות שלהם הפתיעו אותי".

עוד באותו נושא

חגיגות ענק בזאגרב: "האנגלים זלזלו בנו". מנדז'וקיץ': "זה נס, פלא"

לכתבה המלאה
יורי קורטס, צלם עיתונות שנרמס על ידי שחקני נבחרת קרואטיה. רויטרס
הנשיקות הפתיעו. קורטס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully