וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגעתי ל-11 ערים בתוך 27 ימים. רק בשבעה ימים ישנתי על מיטה"

כל מדריך תיירים יגיד לכם שאת רוסיה, המדינה הגדולה בעולם, אי אפשר לעבור באוטו. את אנדרו, זה לא הטריד. הוא נכנס למכונית וגמע את כל המונדיאל ברכב. שליחנו פגש אותו ואת סיפורו הקסום

עריכה: מתן חדד

לראשונה בהיסטוריה, מדינה בעלת השטח הגדול בעולם אירחה את המונדיאל ואלפי קילומטרים הפרידו בין 11 האצטדיונים ברחבי הפדרציה הרוסית בהם התקיימו המשחקים. זה לא הרתיע את אנדרו פלינט, עיתונאי ספורט בריטי המתגורר ברוסיה בתשע השנים האחרונות, לצאת למסע מטורף ברכב בין כל הערים שאירחו את המונדיאל.

"באתי לרוסיה לפני תשע שנים כמורה לאנגלית, אבל אז הכרתי את הכדורגל הרוסי, התחלתי לכתוב עליו והכדור המשיך להתגלגל", אמר לוואלה! ספורט. לדברי פלינט: "לא קיבלתי אקרדיטציה למונדיאל, אבל החלטתי בכל זאת להגיע ליקטרינבורג - 300 ק"מ מהעיר טיומן שאני גר בה כדי לספוג את האווירה. ואז העורך שלי אמר לי 'למה שתעצור שם? סע לכל הערים שמארחות את הטורניר'. אמרתי לו שאם משלמים לי על הדלק אני נוסע. ככה הגעתי ל-11 ערים בתוך 27 ימים. רק בשבעה ימים מתוך ה-27 ישנתי על מיטה. סך הכול עברתי 80 אלף קילומטר".

על האירוע שהותיר בו את הרושם הרב ביותר אמר: "דווקא ברוסטוב פגשתי בחור מקסיקני בן 60. הוא הגיע לאנגליה כשהיה בן 17 עם 100 דולר ושיחק בקבוצות חובבים. לאחר מכן עבר ללאס וגאס, הקים קבוצה של מהגרים מקסיקנים והם שיחקו מול קבוצה של רוד סטיוארט. היה אדיר לשמוע את זה".

עוד בנושא
גיבורים לא מתחלפים: ההתעלות ההירואית של קרואטיה הצעידה אותה לגמר
52 שנות כאב: הפספוס הגדול ביותר של נבחרת אנגליה
ז'וזה מוריניו: "עכשיו אני רוצה לאמן את נבחרת פורטוגל במונדיאל"

אנדרו פלינט. טוויטר, אתר רשמי
יצא למסע מטורף. אנדרו פלינט/אתר רשמי, טוויטר

על האווירה ברוסיה בחודש האחרון סיפר: "במקום שאני גר בו לא הייתה קדחת מונדיאל. את משחק הפתיחה בין רוסיה לערב הסעודית ראיתי עם בחור אירי ועוד שני אנשים בפאב מקומי. נכון שזה לא המשחק הכי אטרקטיבי. אבל זו מדינה שלך שמארחת את המונדיאל. ככל שהטורניר התקדם כולם הפכו פתאום לפטריוטים. רוסים אוהבים את המדינה שלהם בצורה שונה, הם בעיקר אוהבים להתלונן על דברים לא טובים. ופתאום עכשיו הם גם אומרים דברים חיוביים. אנשים צועקים 'דזיובה, דזיובה'. זה שחקן שהיה צריך לשחק בשנה שעברה בזניט סנט פטרבורג ונשלח בהשאלה לארסנל טולה שהיא קבוצת כלום במרכז טבלה כי היה חסר תועלת. עכשיו הוא גיבור לאומי".

ומה עם התוכניות האישיות לעתיד: "איך שגמר המונדיאל נגמר, אני נכנס לאוטו ונוסע אלפי קילומטרים כדי לראות את פ.צ. טיומן שאני אוהד מול בלטיקה קליניגרד. ליגת המשנה ברוסיה מתחילה יומיים לאחר המונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully