וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מודריץ' מעצב את נבחרת קרואטיה, אולי גם את המונדיאל כולו"

המאסטרו של קרואטיה סוחט מחמאות ברחבי העולם ("איש קטן שנותן השראה גדולה"). "מארקה": "מגיע לו לזכות בכל תואר אפשרי", בן ארפה: "הנציג הבכיר של הכדורגלנים האינטליגנטים"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:אורן אלבלק

בדקה הרביעית של חצי הגמר בין קרואטיה לאנגליה אמש (רביעי) במוסקבה, לוקה מודריץ' ביצע עבירה שהובילה לפיגור של נבחרתו. הקפטן הקרואטי הציג יכולת בינונית למדי עד הירידה להפסקה, אבל אחריה שב להיות אותו ציר מרכזי שהוביל את הבלקנים לגודל המעמד.

מודריץ' סחט מחמאות לכל אורך הטורניר והבוקר הנוכחי לא היה שונה. אם קרואטיה תזכה במונדיאל, קשר ריאל מדריד יהיה המועמד המוביל לזכייה בתואר "כדורגלן הטורניר" וחברו למרכז הקישור, איבן ראקיטיץ', אף דרש אמש אחרי המשחק: "הגיע הזמן שלוקה יזכה בתואר 'שחקן השנה בעולם'".

עוד בנושא:

קרואטיה עלתה לגמר המונדיאל אחרי 1:2 על אנגליה בהארכה
52 שנות כאב: הפספוס הגדול של נבחרת אנגליה
חגיגות ענק בזאגרב, מודריץ' עקץ: "האנגלים זלזלו בנו"

לוקה מודריץ' שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
"הגיע הזמן שהוא יזכה בתואר 'כדורגלן השנה בעולם'". מודריץ'/רויטרס

חאתם בן ארפה משמש כפרשן ב"פראנס פוטבול" במהלך הטורניר והוא כתב אחרי המשחק: "לוקה מודריץ' הוא שחקן וינטג'. תלבישו אותו במדים המתאימים והוא יראה כמו שחקן משנות ה-70'. הוא קטן, נראה שביר - לא כמו המכונות של השנים האחרונות. הוא נראה כמו עוד שחקן, לא כמו סופרסטאר. כמו ילד קטן שהגדולים בשכונה הסכימו לתת לו לשחקן איתם - ובסוף הוא עשה לכולם בית ספר. ברגע שאינייסטה פרש מנבחרת ספרד, מודריץ' הוא עכשיו הנציג הבכיר של הכדורגלנים האינטליגנטים בכדורגל הבינלאומי. פשוט תענוג לצפות בו"

הארי רדנאפ שאימן את מודריץ' במשך ארבע שנים בטוטנהאם, סיפר ערב המשחק ש"הייתי נרגש רק מלראות אותו מתאמן". אחרי ההתמודדות הוא אמר: "אנחנו (אנגליה) עדיין צריכים למצוא קשר או שניים שמסוגלים לשלוט במשחק, מישהו כמו מודריץ'. אני יודע שזה קשה, אבל אתמול מה שהיה חסר לנו זה שחקן ששולט ומנהל את המשחק כמוהו".

עוד באותו נושא

שחקני קרואטיה רמסו צלם במהלך חגיגות השער: "לא חשבתי שיעיפו אותי כך"

לכתבה המלאה
הארי רדנאפ, לוקה מודריץ' בימיהם בטוטנהאם. GettyImages
"הייתי מתרגש רק מלראות אותו מתאמן". רדנאפ ומודריץ' בימי טוטנהאם/GettyImages

גם במדינות שלא היו מעורבות במשחק אתמול המשיכו להתלהב מהקפטן הקרואטי. הפרשן ההולנדי וילם ויסרס התפייט: "מודריץ' הוא האיש הקטן שנותן השראה גאונית בענף ספורט שדורש יותר ויותר כוח ופיזיות".

ב"צייט" הגרמני כתבו: "מודריץ' לא היה מעורב במהלכים הגדולים של קרואטיה במשחק, אבל בלעדיו כלל לא היו מתרחשים מהלכים גדולים. הוא השחקן שמעצב את המשחק של הנבחרת שלו, אולי זה שמעצב את המונדיאל כולו".

ב"פראנס פוטבול" כתבו: "לוקה מודריץ', אייקיו וקילומטרים" ופאבלו אגרה מ"מארקה" כתב: "למודריץ' מגיע הרבה יותר מתואר אחד. לשחקן קבוצתי כמוהו, שהופך את כל מי שמסביבו לטוב יותר, מגיע לזכות בגביע העולם, בתואר השחקן המצטיין של הטורניר, שחקן השנה בעולם, בכל דבר אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully