וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע האמת של מסי: "הציפיות מוגזמות, המדינה חיה על הקצה"

עודכן לאחרונה: 22.11.2022 / 10:14

בארגנטינה מנסים להרגיע, רגע לפני ערב הסעודית. הכוכב הגדול עשוי להפוך לשיאן ההופעות ושיאן הניצחונות במונדיאל אם יעפיל לגמר. ומי שיאן השערים עבור ארגנטינה במונדיאלים? כל המספרים בפנים

דיווח של שליח וואלה! ספורט לקטאר, פז חסדאי, אחרי אנגליה - איראן/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: טל רזניק

מונדיאל 2022 של ליאונל מסי - אולי האחרון בקריירה המופלאה שלו - ייצא היום (12:00) לדרך, כשארגנטינה תפגוש את ערב הסעודית. כל העיניים יופנו, כמובן, אל כבר הפרעוש, עליו מונחות תקווה של מדינה שלמה. "הציפיות כמעט מוגזמות, כי המדינה הזאת חיה על הקצה", כתב מריאנו דיאן ב"אולה". "אנחנו תמיד מצפים ליותר מדי. יהיה קשה לזכות במונדיאל, והגיע הזמן להיות קצת יותר סבלניים".

עמיתו של דיאן אנתוני מוחמד מעריך שמסי יספק את הסחורה בקטאר: "אני משוכנע שליאו מגיע בכושר הטוב ביותר שלו, בשיאו. אני מקווה שהוא יספק את המונדיאל לו כולנו מחכים. בנבחרת הוא משחק חופשי, יהיו לו מספרים טובים וארגנטינה תקבל את מה שתמיד חלמה עליו".

אם הכל יילך כמתוכנן עבור הפרעוש, הוא עשוי לשבור את שיא ההופעות של לותר מתיאוס בגביע העולמי. "אם מישהו צריך לשבור את השיא, הלוואי וזה יהיה ליאו. הוא משחק טוב יותר בנבחרת מאשר בפריז", ניתח אגדת העבר הגרמנית. "הוא מגיע בכושר טוב מאוד, והוא משחק בנבחרת כמו הכוכב הגדול שהוא. בגלל זה ארגנטינה היא אחת המועמדות לזכיה".

כל העיניים יופנו למסי, שזכה בכמעט 40 תארים עם הקבוצות שלו וגם עם ארגנטינה, אבל הישג השיא שלו במונדיאלים היה כמובן הזכייה בסגנות ב-2014. בעיני הארגנטינאים מסי עדיין "סגנו" של מראדונה, שהוליך את האלביסלסטה לזכייה מרהיבה ב-1986 אך הוא ייחשב לגדול מכולם אם יוליך את ארגנטינה לזכייה במונדיאל האחרון שלו.

מאז הזכייה המרגשת בקופה אמריקה לפני שנתיים, מסי בן ה-35 הוליך את ארגנטינה לרצף של 35 משחקים ללא הפסד כאשר ברצף הזה הוא כובש 14 שערים.

למסי יש 19 הופעות בארבעה מונדיאלים עד כה והוא רחוק הופעה אחת מחאבייר מסצ'ראנו שיאן ההופעות כך שהוא ישבור את השיא הזה. אם מסי יגיע עד הגמר הוא ישבור לא רק את שיא ההופעות של לותר מתיאוס, אלא גם כנראה את שיא הניצחונות של מירולאב קלוזה (17). למסי יש כרגע 12 ניצחונות. למסי יש כרגע 6 שערים עבור ארגנטינה במונדיאל: שניים פחות ממראדונה וארבעה פחות מהשיאן גבריאל באטיסטוטה שכבש עשרה כך שזה יהיה אתגר רציני למסי להדביק אותו.

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. רויטרס
כל העיניים עליו. מסי/רויטרס

מי שקצת פחות רגוע הבוקר הוא סרחיו אגוארו. כוכב הנבחרת לשעבר אמנם פרסם הודעת תמיכה בטוויטר, אך כשהתבקש לבקר את השחקנים ערב המשחק - נדחה על ידי ההתאחדות. "אם הם לא רוצים שאהיה שם, שיגידו לי בפנים", אמר. "ביקשתי כבר לפני ארבעה ימים אישור להיכנס למחנה של הנבחרת, ועדיין לא קיבלתי. אנשים יורדים מהמטוס ומקבלים באופן מיידי ואני לא, זה מוזר. הייתי שחקן חשוב בנבחרת, אבל מה אני יודע".

חלוץ העבר הוסיף ואמר: "ההתאחדות מעצבנת אותי, לא עשיתי לה שום דבר, תמיד התנהגתי יפה. נבחרת ספרד הזמינה אותי למחנה שלה ולא הלכתי, רציתי לבקר רק את השחקנים של ארגנטינה ולאחל להם בהצלחה, אבל כבר לא אספיק לפני המשחק הראשון. אף אחד לא הזמין אותי, שילמתי על הכרטיסים שלי ואני לא רוצה טובות מאף אחד".

מונדיאל 2022 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully