וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראפיניה נגד האוהדים: "לא מגיע לברזיל את הכישרון של ניימאר"

שחקן הכנף יצא להגנתו של הכוכב בפוסט חריף: "הטעות הכי גדולה שלו היתה להיוולד ברזילאי. בארגנטינה מתייחסים למסי כמו אלוהים"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.11/ספורט1

בברזיל ממשיכים לעסוק בפציעתו המדאיגה של ניימאר, שנפגע ב-0:2 על סרביה, מירר בבכי על הספסל ולאחר מכן צלע בחדר ההלבשה. הכוכב הגדול סובל מנקע בקרסולו הימני וככל הנראה כבר לא ישוב לשחק בשלב הבתים, אם כי בשלבי ההכרעה הוא אמור לעמוד לרשות טיטה.

הבוקר (שבת) התייצב ראפיניה לצד חברו לנבחרת, ותקף את האוהדים הברזילאים בפוסט חריף: "כמה עצוב, הטעות הכי גדולה בקריירה של ניימאר היתה להיוולד ברזילאי. למדינה הזו לא מגיע את הכישרון ואת יכולות הכדורגל שלו. אוהדי ארגנטינה מתייחסים למסי כמו אל אלוהים. אוהדי פורטוגל מתייחסים לרונאלדו כמלך. בברזיל מחכים שניימאר ישבור את הרגל".

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

ניימאר, שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
מדינה שלמה עוסקת בו. ניימאר/רויטרס

גם קאקה התייחס לפציעה של ניימאר ואמר: "אני מקווה שהוא יתאושש במהרה, כי זה חשוב מאוד למוניטין שלו, לזכות במונדיאל. הטורניר הזה נותן לו במה לנצוץ, ונגד סרביה הוא לא עשה זאת, עד שהוחלף. הדבר החיובי היחיד הוא שכשהוא ירד לספסל, ברזיל שיחקה טוב מאוד. זה קצת מדאיג אותי שניימאר תמיד רוצה לשחק, גם כשהוא פצוע, והפעם הוא לא רצה לשחק - הוא רצה להיות מוחלף. זו עלולה להיות בעיה לברזיל בהמשך הטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully