וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבנגלדש יצאו משליטה, מנור סולומון התפוצץ: חגיגות השער של מסי

צפו בטירוף החושים: כך חגגו ברחבי העולם כשהפרעוש כבש לארגנטינה נגד מקסיקו. וגם: תגובת עוזר המאמן, והאם הקדיש למראדונה?

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים ניצחון על מקסיקו/אינסטגרם

מעטות התפרצויות הרגש, אם יש כאלו בכלל, שמתעלות בעוצמתן על חגיגת שער בכדורגל. וכשליאונל מסי, אולי השחקן האהוב ביותר בעולם, מבקיע שער ענק במונדיאל ושם קץ לייסורים של מיליוני אוהדים של נבחרת ארגנטינה ברחבי העולם - אז מדובר בפיצוץ של ממש, אפילו בבנגלדש.

סרטון ויראלי מהמדינה האסיאתית חרש מאז ליל אמש (שבת) את הרשתות החברתיות, כשהוא מתעד את החגיגות בבנגלדש בשער של מסי, במחזה של טירוף חושים מוחלט במקום שספק אם מישהו היה מצפה לך, כשמדובר בשער של נבחרת ארגנטינה. גם בערים השונות במולדתו של הפרעוש, ובפאן זון וביציע בקטאר, האוהדים יצאו מגדרם כמובן. והיה גם ישראלי אחד באנגליה, מנור סולומון שמו, שגם הוא השתולל משמחה כשמספר 10 בתכלת-לבן הכניע את מקסיקו.

אוהדי ארגנטינה בבנגלדש יצאו משליטה

כך חגגו בבנגלדש עם שריקת הסיום

הטירוף של מנור סולומון

מאר דל פלאטה, ארגנטינה

דוחא, קטאר

גם באצטדיון התפרעו, מן הסתם

עוד "חגיגה" שזכתה לתשומת לב גדולה הייתה זו של עוזר מאמן נבחרת ארגנטינה, שחקן העבר פאבלו איימאר, שפשוט התפרק על הספסל ובכה אחרי שמסי שבר בצורת של 144 דקות שהרגישו כמו נצח.

איימאר התפרק על הספסל

מסי הקדיש את השער למראדונה?

ופרט אחד קטן בחגיגה של הכוכב הארגנטינאי עורר גם הוא המון שיח: אוהדים רבים שקראו את שפתיו של מסי טענו ברשת שהוא אמר "תודה, דייגו" תוך כדי שהוא מביט אל על. כזכור, יממה לפני המשחק צוינו שנתיים למותו של מראדונה - האיש אליו מושווה מסי מאז ומתמיד, ואותו הוא מנסה לנשל מתואר "השחקן הגדול ביותר בהיסטוריה" באמצעות זכייה במונדיאל. חשוב להזכיר כי מסי נוהג להסתכל לשמיים אחרי כל שער כדי להקדיש אותו לסבתו, כך שלא בטוח שה"תאוריות" לגבי ההקדשה למראדונה נכונות.

ללוח שידורי המונדיאל המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully