וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאגרף שאיים על מסי תקף גם את אגוארו: "חמור, אין לך ביצים"

"קון" הגן על הפרעוש: "אל תחפש בעיות, אתה לא מבין מה קורה בחדר הלבשה". קאנלו: "אל תהיה צבוע, מפרסם דבר אחד וכותב משהו אחר בפרטי"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 29.11/ספורט1

המתאגרף המקסיקני קאנלו אלברס המשיך הלילה (בין שני לשלישי) במאבק נגד הכדורגלנים הארגנטינאים, לאחר שיצא אתמול נגד ליאו מסי בטענה שהאחרון ניגב את רצפת חדר ההלבשה עם חולצת המשחק של מקסיקו אחרי שניצח אותה במונדיאל. שחקן העבר סרחיו אגוארו הגיב לקאנלו ויצא להגנתו של חברו הטוב מנבחרת ארגנטינה, מה שהוביל את אלברס לתקוף גם את "קון".

"אדון קאנלו, אל תחפש תירוצים או בעיות. אתה בטח לא מבין בכדורגל ובמה שקורה בחדר הלבשה. אחרי משחקים החולצות תמיד על הרצפה, בגלל הזיעה. ואם תסתכל טוב, רואים שהוא עושה תנועה כדי להוריד את הנעל ובטעות נוגע בחולצה", צייץ אגוארו.

שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, סרחיו אגוארו חוגגים. רויטרס
מגן על מסי גם אחרי הפרישה. אגוארו עם הפרעוש/רויטרס

קאנלו הגיב: "גם אתה חמור... היית כותב לי אי איי קאנלו ועכשיו אתה מדבר שטויות, אל תהיה צבוע, חמור". הארגנטינאי ענה לו במונחי איגרוף: "אני הייתי מעריץ שלך, אדון קאנלו. אבל מה שעשית היום עם מסי זו מכה מתחת לחגורה, ואתה יותר מכולם יודע שזה לא הוגן. אתה פסול". אלברס המשיך: "עכשיו אתה כותב את זה ולפני דקה חירבנת על ההודעות הפרטיות שלי באינסטגרם, צריך להיות ברורים ולא ללכת סחור-סחור. צריך שיהיו לך ביצים!".

בהמשך התראיין המתאגרף בטלוויזיה, והתייחס לדברים שכתב ל'קון': "אגוארו תמיד מפרסם דבר אחד וכותב דבר אחר בהודעות פרטיות. האמת היא שאני מי שאני, ומעניין לי את הז** מה שאומרים". בטוויטר הוא הוסיף: "אני בן אדם אמיתי ולא מדבר שטויות, בין אם תאהבו את זה או לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
המתאגרף קאנלו אלבארס. GettyImages
לא נרגע. קאנלו אלברס/GettyImages

מי ש"התחמק" מקאנלו הוא ססק פברגאס הספרדי, שגדל עם מסי באקדמיה של ברצלונה והגיב גם הוא למקסיקני: "אתה לא מכיר את הבן אדם, וגם לא מבין איך עובד חדר הלבשה או מה קורה אחרי משחק. כל החולצות, גם אלה שאנחנו עצמנו לובשים, נזרקות לרצפה ומכובסות אחר כך. במיוחד כשאתה חוגג ניצחון חשוב".

ללוח שידורי המונדיאל המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully