וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזהות אבדה, ויהיה קשה להחיות אותה מחדש": דנמרק תחת אש

בתקשורת הדנית לא מרחמים אחרי ההדחה: "מביך, לא ראיתי גברים על המגרש". שחקנים רבים והמאמן "זכו" לציון 0, יולמאנד לקח אחריות, אנדרסן: "מה אזכור מהמונדיאל? לא יותר מדי"

אוהדי נבחרת איראן אחרי ההפסד מול ארה"ב/פז חסדאי

צפו בתקציר ניצחונה של אוסטרליה על דנמרק באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

נקודה אחת ואפס שערים במשחקים מול תוניסיה ואוסטרליה. אף אחד לא נערך לתרחיש הזה בנבחרת דנמרק, שהודחה היום (רביעי) בבושת פנים כבר בשלב הבתים של מונדיאל 2022 אחרי 1:0 לאוסטרליה המפתיעה. הדנים סומנו כמועמדים ללכת מאוד רחוק בטורניר, אך סיימו את דרכם כבר בבתים ובתקשורת המקומית לא מרחמים.

"הזהות אבדה, ויהיה קשה להחיות אותה מחדש", נכתב ב-"DR". פרנסיס דיקו, שחקן עבר גנאי שנולד בדנמרק ושיחק בה רוב הקריירה, הוסיף: "זה מביך בכל פרמטר. אפשר להפסיד משחק, אבל צריך להרים את עצמך, לא ראיתי גברים על המגרש במשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קספר יולמאנד, מאמן נבחרת דנמרק. רויטרס
כישרון צורב. יולמאנד/רויטרס

באותו האתר חילקו ציונים בין 0 ל-10 לחלק מהשחקנים ולמאמן, כאשר קספר יולמאנד ותשעה שחקנים, ביניהם כריסטיאן אריקסן, "זכו" לציון 0. קספר שמייכל קיבל ציון 2, ורק שחקן אחד, אנדרס כריסטיאנסן, קיבל ציון גבוה יותר ממנו. בלמה של ברצלונה, שהבקיע את השער היחיד של דנמרק בטורניר בהפסד לצרפת, קיבל ציון 7.

יולמאנד סיכם טורניר כושר ואמר: "אני מאוכזב ומתוסכל, הניתוחים יגיעו בהמשך. האחריות היא שלי במאת האחוזים שלי. זה מאכזב שלא הצלחנו לעמוד בציפיות של האוהדים הדנים, זה שורף אותנו, רק יכולים להתחרט על כך שלא הצלחנו".

הבלם יואכים אנדרסן הוסיף: "אני מאוד מאכוזב, אנחנו לא משחקים ברמה שאנחנו יכולים להציג, לא היינו טובים. מה אני אזכור מהמונדיאל הזה? כרגע, לא יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully