וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקות בארבע לפנות בוקר: צפו באוסטרלים חוגגים העפלה באמצע הלילה

הסוקרוז הדהימו בדרך לשמינית הגמר, האוהדים במולדת לא נרתעו מהפרשי השעות ויצאו לחגוג. ב-ESPN המקומי החמיאו: "השער של לקי יגרום לדור שלם להתאהב במשחק, אף אחד לא ירצה לפגוש אותנו". לקי: "אני גאה וסחוט, ידענו שלא נספוג פה"

שליחנו למונדיאל פז חסדאי לאחר ה-0:1 של ארה"ב על איראן/צילום: פז חסדאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

כנגד כל הציפיות, התחזיות וההערכות המוקדמות, אוסטרליה סיימה את בית ד' עם שש נקודות, וחשוב מכך - כרטיס לשמינית גמר המונדיאל בפעם השנייה בהיסטוריה. הסוקרוז החלו את הטורניר עם הפסד 4:1 על צרפת, שהציף שוב את האמירות לפיהן מדובר באחת הנבחרות החלשות בטורניר, אך הם הגיבו עם 0:1 על תוניסיה ו-0:1 הערב (רביעי) על דנמרק, ששלח אותם לשלב הבא עם אותו מספר נקודות כמו אלופת העולם.

בכך הפכה אוסטרליה לנבחרת השלישית בתולדות המונדיאל שעולה מהבתים למרות שהפסידה וספגה רביעייה במשחקה הראשון. הקודמות לעשות זאת היו יוגוסלביה ב-1990 ואוקראינה ב-2006.

שחקני נבחרת אוסטרליה חוגגים עם מאט ריאן. רויטרס
הישג מדהים. אוסטרליה חוגגת/רויטרס

כאמור, רבים המעיטו בערכה של אוסטרליה, בעיקר לאור הסגל הדי אלמוני שהיא מציגה. החבורה של גרהאם ארנולד רחוקה שנות אור מאוסטרליה של 2006, הראשונה שעלתה לשלב הנוקאאוט. אז "דור הזהב" האוסטרלי כלל שחקנים כמו טים קייהיל, הארי קיואל ומארק וידוקה, ורבים סימנו את אותן אגדות כמי שהעניקו השראה עבור ילדים רבים במדינה.

ב-ESPN האוסטרלי החמיאו וקבעו - לנבחרת של 2022 יש הפוטנציאל להשפיע באותה מידה: "ככל שהשנים יחלפו, השער של מאט לקי נגד דנמרק לא ייזכר רק כזה שהציב את הנבחרת הזו באותה רשימה עם דור הזהב, אלא כשער שגרם לדור חדש להתאהב במשחק, ולחלום להיות כמו לקי נגד דנמרק".

כובש השער לקי היה מאושר הסיום: "אני גאה, סחוט, גמור. הכול בעצם. קשה לתאר את התחושות כרגע. ידענו שאנחנו יכולים להצליח כנבחרת. היו את אלה שפקפקו בנו, אבל הייתה לנו הרוח, האמונה, מוסר העבודה והחיבור כנבחרת. בדקות האחרונות נלחמנו עד הסוף, ידענו שלא משנה מה יזרקו עלינו, אנחנו לא נספוג. נחגוג הערב ואז נאושש את עצמנו להמשך".

המאמן ארנולד התגאה: "עבדנו בשביל זה במשך ארבע שנים וחצי, יכולתי לראות בעיני השחקנים שהם מוכנים לרגע הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בעוד המשחק יצא לדרך ב-18:00 שעון קטאר, עבור האוסטרלים היה מדובר באמצע הלילה. הדבר לא מנע מאוהדים רבים להתקהל ולצפות במשחק ברחובות, כאשר עם כיבוש השער ובסיום המשחק הודלקו אבוקות, כפי שנראה בסרטונים המצורפים.

באוסטרליה כבר מביטים לעבר שמינית הגמר, ו-ESPN דאגו קצת לטפח את האגו שלהם: "נבחרות מגיעות לשמינית הגמר מסיבה מסוימת, אף אחד לא ירצה לשחק נגד אוסטרליה. היא הראתה שיש לה חוצפה, נחישות ויכולת לעלות גם כשלא מצפים מהם לעשות זאת".

צפו בתקציר ניצחונה של אוסטרליה על דנמרק באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully