וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדל סקס או שמועה זדונית? בסרביה סוערים: "המצב קטסטרופלי"

ולאחוביץ' הכחיש את סיפור הבגידה במסיבת עיתונאים ("זה שקר, מכפישים את שמי"), אבל בתקשורת הסרבית טוענים: האירוע היה לפני יותר משנה, עובדה שוולאחוביץ' הוא היחיד מהנבחרת אחריו לא עוקב ראיקוביץ' באינסטגרם

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

סרביה ממשיכה לעסוק בדיווחים על בגידות בתוך הנבחרת. פרסומים על כך שדושאן ולאחוביץ' שכב עם אשתו של פרדראג ראיקוביץ' ונמניה גודל עם ארוסתו של לוקה יוביץ', הדוגמנית סופיה מילושביץ', הובילו לסערה ציבורית אדירה, כשאליה הצטרף דיווח על עימות פיזי בין גודל ליוביץ' לפני המשחק מול קמרון. אנה, רעייתו של ראיקוביץ', ספגה השמצות ברשתות החברתיות והגיבה בכעס: "אנשים קנאים תמיד ממציאים סיפורים, טיפשים מפיצים אותם ואידיוטים מאמינים להם".

ולאחוביץ' נקט בקו דומה וביקש אתמול (רביעי) לנקות את שמו: "צר לי שאני צריך לפתוח כך מסיבת עיתונאים בגביע העולמי, אבל אני חייב לדבר על זה כי אני זה שמוכפש כאן. כל מה שכולנו שמענו וקראנו, אין צורך להגיב על משהו כל כך מגוחך. מדובר באנשים משועממים שאין להם במה להתעסק מרוב תסכול או שעמום, שהעבודה העיקרית שלהם כרגע היא לפעול נגד הנבחרת".

ללוח שידורי המונדיאל המלא
מונדיאל 2022 בוואלה! ספורט

החלוץ המשיך: "אני מוכן להגן על השם שלי גם באמצעים משפטיים, אם יהיה בכך צורך. כל מה שנאמר הוא שקר והאווירה בנבחרת טובה מאוד. לא שיחקתי כי לא הייתי כשיר מספיק, אבל עכשיו מצבי יותר טוב. אנחנו מרוכזים במשחק מול שוויץ ועצוב מאוד שיש דיבור על עניינים אחרים".

למרות ההכחשות והתמונות המשפחתיות שיצאו אתמול לאחר שהנשים והילדים הגיעו לביקור במלון הנבחרת בקטאר, האוהדים לא מרפים מהסיפור וגם בתקשורת הסרבית עוסקים בו ללא הרף וציינו שהאירועים המדוברים התרחשו לפני קצת יותר משנה. "המצב בתוך הנבחרת קטסטרופלי, אין דרך להסתיר את זה", נטען שם. "המתיחות קיימת. אולי בין יוביץ' לגודל קצת פחות, אבל שני האחרים? ברור שיש שם משהו".

כדי להוכיח את עובדת הסכסוך בין ראיקוביץ' לחלוץ יובנטוס שעל פי השמועות אחראי לבגידה, ציינו ששוער מכבי תל אביב לשעבר עוקב באינסטגרם אחרי כל חבריו לנבחרת סרביה, פרט לאחד: ולאחוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully