וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרביה רוצה לשכוח מהסקנדל ולנקום: "מתעסקים בחורים שבגבינה השוויצרית"

הנבחרת מהבלקן רוצה לסגור מעגל על ההפסד ב-2018 וחייבת לנצח כדי להעפיל על חשבון שוויץ (שישי, 21:00). שאקירי צפוי לחזור ל-11

מחזור 3הסתיים02/12/2022
סרביה
  • מיטרוביץ' (26)
  • ולאחוביץ' (35)
3:2
  • (20) שאקירי
  • (44) אמבולו
  • (48) פרוילר
שוויץ
אוהדי נבחרת איראן אחרי ההפסד מול ארה"ב/פז חסדאי

שלב הבתים של מונדיאל 2022 יינעל מחר (שישי, 21:00) עם אחד המפגשים הפיקנטיים בטורניר הנוכחי - סרביה נגד שוויץ. הפיקנטיות שבמפגש נובעת מכך ששחקנים רבים משוויץ הינם ממוצא אלבני, יריבתה הפוליטית של סרביה. שתי הנבחרות נפגשו גם לפני ארבע שנים בגביע העולם, אז שוויץ חזרה מפיגור ל-1:2 משערים של גרניט ג'אקה וג'רדאן שאקירי שהקדישו את חגיגת השערים למוצאם האלבני.

ארבע שנים לאותו המשחק ברוסיה, שתי הנבחרות שוב נפגשות לקרב מכריע, כאשר הסרבים חייבים לנצח בשביל לעבור לשלב הבא. שוויץ אמורה לעלות עם תיקו, כאשר הדבר גם תלוי בכך שקמרון לא תדהים את ברזיל במשחק המקביל.

דרגאן סטויקוביץ', מאמן נבחרת סרביה. Christopher Lee, GettyImages
סרביה מחפשת נקמה. סטויקוביץ'/GettyImages, Christopher Lee

סרביה

הנבחרת מהבלקן מחפשת נקמה על ההפסד מ-2018, וצפויה להגיע בסגל מלא למפגש. דרגאן סטויקוביץ' ימשיך במערך של שלושה בלמים, כאשר את הכנפיים יאיישו אנדריה ז'יבקוביץ' ופיליפ קוסטיץ'. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' ודושאן טאדיץ' בקישור ההתקפי, כאשר בחוד גם הפעם יועדף אלכסנדר מיטרוביץ' על פני לוקה יוביץ' ודושאן ולאחוביץ', ששמו קושר ביממה האחרונה לסקנדל מין בו מעורבת אשתו של חברו לנבחרת ואקס מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ'.

במסיבת העיתונאים אמר המאמן סטויקוביץ': "מה שמעניין אותי ואת הציבור זה המצב הגופני של השחקנים והכושר בו הם נמצאים. אנחנו במצב טוב יותר בהשאווה לימים הקודמים, כולם מרגישים טוב וכשירים. בכל השאר אני לא מתעסק, תאמינו לי שלא קראתי מה כתבו - וגם אם הייתי קורא לא הייתי מתעסק בזה. אנחנו כאן כדי לדבר על המשחק נגד שוויץ ועל החורים בגבינה השוויצרית שיאפשרו לנו להשיג את התוצאה הרצויה. אנחנו ננסה למצוא דרך לנצח, אני יודע שהבחורים יתנו את הכל כדי להשיג את התוצאה הנדרשת. זה לא יהיה קל וראינו כבר הפתעות במונדיאל, אנחנו נגיע מוכנים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'רדאן שאקירי, שחקן נבחרת שוויץ. Alex Grimm, GettyImages
אמור לחזור ל-11. שאקירי/GettyImages, Alex Grimm

שוויץ

אחרי ניצחון 0:1 על קמרון והפסד באותה התוצאה לברזיל, השוויצרים מגיעים לקרב שיכריע האם הם יעפילו בפעם השלישית ברציפות לשמינית גמר המונדיאל. ג'רדאן שאקירי שנעדר מהמפגש מול הסלסאו בשל פציעה, אמור לשוב ל-11 וינסה לשחזר את שער הניצחון מהמפגש ב-2018. מוראט יאקין ככל הנראה ייאלץ להסתדר ללא נואה אוקאפור שנמצא בספק, ובכל אופן בריל אמבולו, שכבש את השער היחיד של נבחרתו עד כה בקטאר, אמור לעלות בחוד.

טריוויה

* סרביה הפסידה רק פעם אחת ב-16 המפגשים האחרונים שלה מול נבחרות מאירופה.

* סרביה הפסידה במחזור האחרון בשלב הבתים במונדיאל בכל שלוש ההשתתפויות הקודמות שלה, וכל פעם ספגה לפחות שני שערים.

* שוויץ תקווה להימנע משני הפסדים רצופים במונדיאל, דבר שלא קרה לה מאז 1994.

* בארבעת הביקורים הקודמים של שוויץ במונדיאל, היא לא הפסידה את המחזור האחרון בשלב הבתים. המשך הרצף גם בשישי והיא צפויה לעשות את דרכה לשמינית הגמר.

הרכבי הקבוצות

שופט: פרננדו רפאליני (ארגנטינה)
אצטדיון: 974 (דוחא)
קהל: 41378

בעוד ברזיל זקוקה נקודה כדי להבטיח את המקום הראשון בבית, סגנית בית ז' תפגוש בשמינית הגמר את הנבחרת שתסיים ראשונה בבית ח', ככל הנראה פורטוגל (שלישי, 21:00).

לחצו ללוח השידורים המלא של מונדיאל 2022

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully