וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטוקיו חגגו ב-6 בבוקר, מוריאסו: "העידוד מהבית הוביל לניצחון"

יפן בעננים אחרי המהפך האדיר מול ספרד והעלייה לשמינית הגמר. המאמן הודה לאוהדים, דואן "צבע קיר בהיסטוריה", ואיטו הסביר: "לא הייתה לנו ברירה אלא לנצח"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

6 בבוקר שעון יפן, אלפים יצאו לרחובות טוקיו כדי לחגוג את הניצחון הסנסציוני של נבחרתם, שהדהימה את ספרד עם 1:2 ועלתה לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית ה'. בשלב הבא תפגוש יפן את קרואטיה וכעת חולמים הסמוראים הכחולים על הישג היסטורי: אחרי שלוש הדחות קודמות בשמינית הגמר, כולל במונדיאל ברוסיה לפני ארבע שנים, הם רוצים רבע גמר ראשון אי פעם.

ריטסו דואן, כובש שער השוויון שעשה את זה גם מול גרמניה: "עוד לא שכתבתי את ההיסטוריה, אבל אני חושב שצבעתי מחדש קיר גדול. זו התוצאה של נבחרת מאוחדת שנלחמת יחד. עשיתי את זה למענה, הייתי נחוש לכבוש. זה הזמן לומר בוקר טוב לכל המדינה, למרות שאני מאמין שהרבה אנשים עודדנו אותנו מול המסך גם בשעות האלה. נצטרך מאוד את התמיכה שלכם גם במשחק הבא, בבקשה תהיו איתנו!".

הקשר ג'וניה איטו התגאה: "מגיע לנו, אני שמח שניצחנו ואנחנו ממשיכים הלאה. לא הייתה לנו ברירה אלא לנצח, אז החלטנו לצאת קדימה במחצית השנייה. זה עבד היטב וכבשנו פעמיים". על השער השני, בו הכדור נראה כעובר את הקו ובכל זאת אושר על ידי ה-VAR, אמר איטו: "חשבתי שזה שער חוקי. אחרי המהפך רצתי עבור כולם, חשבתי רק על זה שלא נספוג ולא משנה מה".

המאמן האג'ימה מוריאסו אמר: "היה קרב עיקש, אבל אני חושב שהאמונה של השחקנים עזרה לנו. הם נלחמו יחד עד הסוף. הקהל בבית גם היה איתנו, אני חושב שהעידוד שלהם מרחוק הוביל אותנו לניצחון. השחקנים שלי הראו משהו אחר והמחישו מה זה אומר להתחרות על הבמה העולמית".

בסיום המשחק, טאקה קובו היפני, שחקנה של ריאל סוסיאדד, ביקש מגאבי את החולצה עבור הבת של מנולו ריינה, השוער ששיחק איתו במאיורקה.

תקציר ניצחונה של יפן 1:2 על ספרד באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אוהדי נבחרת יפן חוגגים בטוקיו. רויטרס
בוקר של כיף. חגיגות בטוקיו/רויטרס
אוהד נבחרת יפן חוגג בטוקיו. רויטרס
היפנים יצאו לרחובות/רויטרס

המספרים

* יפן עלתה לשמינית גמר המונדיאל בפעם הרביעית בתולדותיה, ולראשונה זה קורה בשני טורנירים רצופים. היא מעולם לא עברה את השלב הזה.

* יפן ניצחה את ספרד עם 17.7 אחוזי החזקה בכדור! מדובר באחוז הנמוך ביותר לנבחרת מנצחת בתולדות המונדיאל.

* מאז החל איסוף הנתונים במונדיאל 1966, רק שתי נבחרות הפסידו במשחק בו ניסו לבצע יותר מ-700 מסירות: גרמניה בשבוע שעבר וספרד השבוע - שתיהן מול יפן.

* זו הפעם הראשונה שספרד מפסידה ב-90 דקות לנבחרת מאסיה. עד היום היו לה 13 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו (מול דרום קוריאה ב-1994 ו-2002, אז הודחה בפנדלים).

* פאו טורס (121) ורודרי (119) מסרו במחצית הראשונה יותר מכל שחקני יפן ביחד (116).

* אלברו מוראטה הפך לשחקן השני בתולדות ספרד שכובש בשלושת המשחקים הראשונים במונדיאל. הקודם היה טלמו סארה ב-1950.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully