וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה המומה, קימיש: "מפחד ליפול לבור, מרגיש שהכישלונות קשורים אליי"

המנשאפט שוב הודחו בבתים, אחד משחקניה הבולטים הודה: "היום הגרוע בקריירה, לא רוצה להיות מקושר לכישלון הזה". פליק לא מחפש אשמים, נוייר לא פורש, רק מוסיאלה זכה למילים חמות

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

אחרי ההדחה הסנסציונית בשלב הבתים במונדיאל 2018, נבחרת גרמניה הייתה בטוחה שבגביע העולם בקטאר היא תתקן את הרושם. לצערה, גם הפעם היא פישלה, ובאופן מדהים סיימה את דרכה בגביע העולם כבר אחרי שלושה משחקים. אלופת העולם ארבע פעמים בעבר אמנם עשתה את עבודתה אמש (חמישי) עם 2:4 על קוסטה ריקה, אך הודחה בעקבות ה-1:2 של יפן על ספרד שטרף את הקלפים.

עתידם של מספר שחקנים בנבחרת הוטל בספק בעקבות ההדחה, כאשר תומאס מולר כבר רמז היא ייתכן ובחמישי הוא ערך את משחקו האחרון במדים הלאומיים. חברו הוותיק מנואל נוייר שם סוף לשמועות מבחינת עתידו האישי: "כל עוד יזמנו אותי, אני מגיע". נוייר הפך אמש לשוער עם הכי הרבה הופעות אי פעם בגביע העולם - 19 - אחרי שנגד ספרד במחזור השני השתווה לבן ארצו ספ מאייר ולקלאודיו טפארל הברזילאי.

תקציר ניצחונה של גרמניה 2:4 על קוסטה ריקה באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מאמן האנזי פליק, שקיווה להחזיר את המנשאפט למסלול ההצלחות אחרי סיום צולע לקדנציה המפוארת של קודמו יואכים לב, כשל במשימה: "האכזבה ענקית, אני לא יכול להאשים את ספרד, לא מסתכל על נבחרות אחרות, יש לנו רק את עצמנו להאשים. היו לנו מספיק הזדמנויות מול יפן וספרד".

נדמה באמת שה-1:1 מול לה רוחה במחזור השני, ובעיקר ההפסד 2:1 לסמוראים הכחולים במחזור הראשון, הם אלה שחרצו את גורלה של גרמניה. מי שנותר מאוכזב במיוחד הוא יוזואה קימיש, שהצטרף לנבחרת ב-2016 ומאז לא זוכה לטעום מההצלחה בנבחרת - אלא בדיוק ההיפך. "עד שהגעתי ב-2016 הנבחרת הייתה תמיד מגיעה לחצי גמר, מאז עפנו פעמיים בבתים", סיפר השחקן, "להיות מקושר לכישלון זה לא דבר שאני רוצה לא הצלחתי לעזור לנבחרת, אנחנו חוזרים הביתה ואני מפחד ליפול לבור. זה היום הגרוע בקריירה, אתה מתחיל לחשוב שהכישלונות האלה קשורים אליי".

מי שדווקא כן זכה למילים החמות למרות ההדחה הוא ג'מאל מוסיאלה. הקשר בן ה-19 בהחלט הראה שהוא ה"דבר הגדול הבא" בכדורגל הגרמני, כאשר פליק אמר עליו כי "הוא שיחק נהדר, מצטער עבורו שהוא לא ישחק שוב במונדיאל הזה". גם ברשת לא נותרו אדישים ליכולת של הכישרון הצעיר והחמיאו: "הוא צריך להיות גאה ביכולת שלו, הוא עוד ישוב".

לחצו כאן ללוח השידורים המלא של מונדיאל 2022

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully