וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גנבים, בני ז**ות": חימנס נתן מרפק לנציג פיפ"א, יורחק ל-15 משחקים?

במהלך רגעי הזעם של שחקני אורוגוואי לאחר ההדחה, הבלם פגע בפניו של איש פיפ"א וצפוי לעונש כבד שיופעל גם במשחקי אתלטיקו מדריד

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

הזעם של נבחרת אורוגוואי לאחר ההדחה המוקדמת ממונדיאל 2022 כבר בשלב הבתים, הופנה בעיקר כלפי צוות השיפוט בראשותו של דניאל זיברט. השחקנים התנפלו על הגרמני בסיום בעקבות שני פנדלים שלטענתם לא העניק להם בניצחון 0:2 על גאנה, פלטו לעברו שלל קללות והמשיכו להאשים אותו גם לאחר המשחק. אדינסון קבאני תועד מפיל את המוניטור בו צפה השופט בהחלטות שלו והתייעץ את שופטי המסך, אבל מי שיצא לחלוטין מכליו ועלול לשלם על כך ביוקר הוא חוסה מריה חימנס.

הבלם של אתלטיקו מדריד לא הפסיק לקלל את השופטים: "חבורה של גנבים, כולם גנבים בני זונות. כן, תקליטו אותי".

אלא שהזעם של חימנס לא נעצר כאן. בניסיונו להגיע אל השופט זיברט לאחר שריקת הסיום, חימנס פגע עם המרפק באחד מנציגי פיפ"א וזה עלול להיות משמעותי. על פי הדיווחים, מדובר בהרחקה אפשרית ל-15 משחקים שתושת גם על משחקי הקבוצה, כך שמדובר בבעיה חמורה גם מבחינת אתלטיקו מדריד.

"פיפ"א תמיד נגדנו", אמר אתמול לואיס סוארס, שמירר בבכי על הספסל במונדיאל האחרון שלו בקריירה. "היינו צריכים לנצח ועשינו את זה, אבל לא היינו תלויים בעצמנו ואנחנו מאוד עצובים על הדרך שבה זה הסתיים. ראיתי מהספסל ש'אדי' הוכשל וגם העבירה על דרווין נונייס הייתה ברורה. ניצחנו, אבל אנחנו מאוד עצובים ומאוכזבים, זו השורה התחתונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully