וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי התרגש לראות את ילדיו חוגגים, מורגן: "הפרשנים המעריצים, תרגיעו"

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 12:41

כוכב ארגנטינה הודה שהוא תשוש אחרי הניצחון על אוסטרליה, אבל כשצפה בסרטון של משפחתו חייך בהתרגשות. שחקני אוסטרליה הצטלמו איתו ("בן אדם מדהים"), הפרשן האנגלי המקורב לרונאלדו ביקר את ההתלהבות סביבו: "הערצה בלתי פוסקת". וגם: צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

תיקתקנו: סיכום אירועי הספורט 4.12/ספורט1

עולם הכדורגל ממשיך לעקוב בהתרגשות אחרי המונדיאל של ליאונל מסי, שאתמול (שבת) שוב כבש והוליך את נבחרת ארגנטינה לניצחון 1:2 על אוסטרליה שהעלה אותה לרבע גמר מונדיאל 2022 בקטאר. מסי עצמו אמר אחרי הניצחון שהוא לא מתכוון לחגוג את ההישג האישי שלו, אחרי שהגיע למשחק מספר 1,000 בקריירה, וכרגע הוא רק נושם לרווחה ומתכונן למשחק הבא, רבע הגמר מול הולנד ביום שישי (21:00, כאן11).

ללוח שידורי המונדיאל המלא
מונדיאל 2022 בוואלה! ספורט

מסי, 35, ששיחק יומיים בלבד אחרי שארגנטינה הבטיחה העפלה לשמינית עם ניצחון על פולין, עבר את דייגו מראדונה כשכבש שער 9 במונדיאלים, ואמר ש"זה היה משחק קשה וחזק, וידענו שהוא יהיה כזה", וכאשר נשאל אם יחגוג את משחקו האלף ענה ש"לא, באמת לא. היה קשה, קשה מאוד, ולא היה לנו זמן לנוח, לא התאוששנו מספיק טוב. כשגילינו שאנחנו משחקים עוד שלושה ימים אמרנו שזה משוגע ולא מספיק מנוחה, אבל באנו לכאן עם הרבה אנרגיות כדי לייצג את האוהדים שלנו". מסי כבש שער 14 השנה במדי ארגנטינה, הכי הרבה של שחקן במדים הלאומיים.

רק רגע אחד הצליח לרגש את ליאו מסי, כאשר בסיום המראיין הארגנטינאי הראה לו סרטון של המשפחה שלו חוגגת את הגול שלו ביציע - אשתו אנטונלה ושלושת בניו. "הרבה רגש, המון אושר", אמר מסי, "כיף לראות אותם מאושרים, זה מונדיאל ראשון שהם מבינים מה קורה, וזה מיוחד".

שחקני אוסטרליה מצטלמים עם מסי

גרהאם ארנולד, מאמן אוסטרליה, אמר על מסי ש"הוא אחד הגדולים אי פעם. פשוט מדהים. עשינו מולו עבודה קשה, אבל וואו, הוא יוצא דופן. הייתה לי הזכות לשחק מול מראדונה ועכשיו לאמן מול מסי. ארגנטינה יכולה להיות גאה בשניים האלה".

כך או כך, שחקני נבחרת אוסטרליה עצמם התרגשו גם הם בסיום מנוכחותו של מסי והצטלמו איתו. כמה מהשחקנים נראו נלהבים לברך אותו בסיום על הדשא. שוער אוסטרליה סיפר: "אחרי שהמשחק הסתיים, ביקשתי ממסי טובה, ואמרתי לו שאני רוצה להצטלם איתו. הוא חיכה לי והצטלם איתי. הוא בן אדם מדהים עם ענווה עצומה".

מי שלא התרשם מההצגה של מסי הוא פירס מורגן, איש הטלוויזיה האנגלי המקורב לרונאלדו, שהביע סלידה מההתלהבות המוגזמת של הפרשנים. "פרשני BBC אוהדי מסי הנלהבים גילו הערצה בלתי פוסקת, וזה הופך להיות מטורף בצורה מפחידה. אני מתחיל לחשוש שאחד מהם יעבור משהו לא נעים באולפן. תרגיעו את עצמכם בחורים. היה לו משחק טוב, מול נבחרת ממוצעת. בוא נראה אותו מול יריבה טובה". אתמול ריו פרדיננד אמר על מסי ש"הוא כמו אלוהים". אלן שירר הסביר ש"הדרך שבה הוא מתנהל עם הכדור, כאשר כולם סביבו, היא יוצאת דופן. יש לו הכל. ברגע שהוא מקבל כדור, כל האצטדיון נעמד על רגליו. לא משנה איפה הוא על המגרש, כל הקהל נעמד". גארי ליניקר הגיב לדבריו של מורגן: "טוב לראות אותך מגיח לזמן קצר מתוך קרביו של רונאלדו כדי להביע את דעתך".

בארגנטינה פרסמו את החגיגות הגדולות בחדר ההלבשה, ללא ליאו מסי, היחיד שלא נראה חוגג עם חבריו. "לקחו אותי לבדיקות סמים", סיפר, "נעלתי את עצמי שם ומהר התקלחתי אחר כך... לא הספקתי לראות את הגולים, לא את התקציר, כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully