וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הילד הזה הולך להיות סופרסטאר": אנגליה בטירוף ג'וד בלינגהאם

עודכן לאחרונה: 5.12.2022 / 12:54

קין: "כבר שנים לא ראיתי קשר צעיר משחק ככה". ליניקר: "אלוהים ישמור, הוא טוב בצורה שלא תיאמן". נוויל: "השליטה בכדור, חוסר הפחד, הילד הזה מסובב לי את הראש". הארי קיין: "יש לו הכל". בלינגהאם מככב במונדיאל, ואנגליה יוצאת מגדרה. קלופ יכול להתעודד?

תקציר: מכבי חיפה - אריס סלוניקי 2:2/ספורט1

אנגליה נסחפת כמו שאנגליה אוהבת להיסחף: אחרי הניצחון 0:3 על סנגל שהעלה את נבחרת שלושת האריות לרבע גמר המונדיאל בקטאר, בממלכה מתלהבים בעיקר מג'וד בלינגהאם, ששוב הרשים ונתן תצוגה מרשימה ובוגרת, יחסית לשחקן צעיר בן 19.

ללוח שידורי המונדיאל המלא
מונדיאל 2022 בוואלה! ספורט

ג'וד בלינגהאם, קשר נבחרת אנגליה. Richard Sellers, GettyImages
"הילד הזה משחק כאילו יש לו כבר 100 הופעות בנבחרת"/GettyImages, Richard Sellers

"כשהמשחק צפוף וקשה, אתה חייב קשר שיוכל לרוץ ולספק קצת קסמים, וזה בדיוק מה שג'וד עשה שם, פשוט מבריק", אמר רוי קין על בלניגהאם, שממשחק למשחק מחירו עולה, "הוא הולך להיות כוכב הילד הזה, סופרסטאר. אנחנו מרבים להשתמש במילה הזאת, בגרות, אבל הילד הזה משחק כאילו יש לו כבר 100 הופעות בנבחרת... לא ראיתי קשר צעיר משחק ככה כבר שנים. הבגרות שלו, קבלת ההחלטות שלו, שהיא דבר מכריע עבור קשר, לילד הזה יש הכל".

פרשן BBC גארי ליניקר צייץ: "אלוהים ישמור, ג'וד בלינגהאם טוב בצורה שלא תיאמן. הוא המנהיג של הקבוצה הזאת. ההורים שלו בטח כל כך גאים בו. אוהב אותו".

גארי נוויל טען שבלינגהאם הושיע את אנגליה, שפתחה את המשחק בצורה לא משכנעת ואיפשרה לסנגל להגיע למצבים מסוכנים. "ההגנה שלנו פתחה באיטיות ואיבדה כדורים", אמר, "הייתי מודאג מהקישור, אבל בסוף הם נתנו תשובה נהדרת. בלינגהאם היה מדהים. הוא צעיר אבל יש לו איכויות אמיתיות, השליטה שלו בכדור ובמשחק בשליש האחרון הייתה פנטסטית. נראה שהוא יכול לעשות הכל. השליטה שלו, הבגרות, השקט שלו, חוסר הפחד - זה מה שבעיקר מסובב לי את הראש".

גם חבריו של בלינגהאם לנבחרת מחמיאים לו. "הוא שחקן פנטסטי, יש לו הכל, עם הכדור או בלעדיו", אמר הארי קיין על הקשר, שהפך לראשון מאז ליאו מסי שמספק שער ובישול במונדיאל כשהוא מתחת לגיל 20, "הוא לוחץ מצוין, מתקל, יודע לרוץ עם הכדור, לעבור שחקנים, והיום הוא היה חשוב עבורנו בגולים. הוא בחור טוב, הוא בוגר לגילו, יש לו יכולות מנהיגות, והוא צריך להמשיך לעבוד קשה, והשנים הטובות עוד לפניו".

בלינגהאם עצמו דאג להחמיא אחרי המשחק לג'ורדן הנדרסון, שכבש את השער הראשון ששיחרר את אנגליה (אחרי בישול של הקשר של דורטמונד). השניים התחבקו בצורה שהמחישה את הקשר הקרוב ביניהם (שאולי יוכל לעודד את ליברפול, שמתעניינת בשחקן), ובסיום בלינגהאם צייץ: "תנו קצת כבוד לאיש הזה", כולל תמונות שלו עם הנדרסון.

לדברי בלינגהאם, "קראתי קצת מהשטויות שנכתבו על יכולת המשחק של הנדרסון, זה מגוחך. הוא כל כך מוכשר מבחינה טכנית, ושוב כבש במשחק מכריע. הוא צריך לקבל יותר כבוד". גם הפרשן ג'יימי קראגר צייץ: "ג'ורדן הנדרסון מבריק! כל כך הרבה פעמים מפקפקים בו, אבל הוא תמיד עונה, בצורה הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully