וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הכחיש מעבר לאל נאסר: "זה לא נכון"

החלוץ הבהיר כי אין בכוונתו לעבור לסעודיה. פורטוגל הסתדרה בלעדיו מצוין, הפרשנים מנתחים: "הוא לא טוב מספיק, לא פורש בכבוד, האם כל המאמנים טועים כשמשאירים אותו על הספסל? המצב שלו עצוב"

נבחרת פורטוגל הביסה אתמול (שלישי) 1:6 את שוויץ והעפילה לרבע הגמר אחרי ההצגה הכי מרשימה מבין משחקי שמינית הגמר, אבל הסיפור, איך לא, היה כריסטיאנו רונאלדו. מי שנחשב לגדול שחקני פורטוגל בכל הזמנים הודח מההרכב, ראה מהספסל את גונסאלו ראמוס פותח במקומו וכובש שלושער בדרך להצגה בלתי נשכחת. כמו שרבים מאוהדי הנבחרת סברו כבר תקופה ארוכה, פורטוגל נראית הרבה יותר טוב בלי כריסטיאנו.

קשה היה לנתח מה בדיוק מרגיש רונאלדו. בעבר הצהיר שלא חשוב לו כמה יכבוש, העיקר שהקבוצה והנבחרת מנצחות, ואכן בשערים של ראמוס הוא נראה צוהל על הספסל והצטרף לחבורה החוגגת. מנגד, בסיום המשחק הוא ירד לחדר ההלבשה לבדו ונראה מעט מדוכדך, בזמן שחבריו עדיין חגגו עם הקהל את הניצחון הגדול.

בסיום המשחק, למרות הכל, התייצב כריסטיאנו רונאלדו מול מספר עיתונאים ובמהרה הכחיש כי סיכם על הצטרפותו לאל נאסר הסעודית תמורת כ-200 מיליון יורו לעונה: "זה לא נכון". לפי מקורביו, למרות הצעת העתק, כוונתו היא למצוא קבוצה באירופה - עדיפות לאחת שהעפילה לשמינית גמר ליגת האלופות.

צפו בתקציר הניצחון של פורטוגל על שוויץ: באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער על ספסל נבחרת פורטוגל. רויטרס
חוגג את השערים. רונאלדו/רויטרס
הצלמים לפני המשחק מצלמים את רונאלדו על הספסל ולא את שחקני נבחרת פורטוגל בזמן ההמנונים. רויטרס
הצלמים לפני המשחק מצלמים את רונאלדו על הספסל ולא את שחקני נבחרת פורטוגל בזמן ההמנונים/רויטרס

גם מבחינת הקהל בקטאר רונאלדו היה הסיפור הגדול, והאוהדים באצטדיון רצו מאוד לראות את הכוכב נכנס וקראו "כריסטיאנו, כריסטיאנו" בתחינה שייכנס. כריסטיאנו נכנס כמחליף (72), אך לא הצליח לכבוש.

לכך לא התייחס CR7, אבל באינסטגרם שלו כתב: "יום מדהים לפורטוגל, עם ניצחון היסטורי בתחרות הכי גדולה בעולם הכדורגל. הופעה יוקרתית של נבחרת מלאה בכישרון ובשחקנים צעירים. החלום בחיים!".

השחקנים חוגגים, רונאלדו יורד לחדר ההלבשה

הפרשן האנגלי גארי נוויל, שבתקופה האחרונה מבקר בחריפות את CR7, אמר: "המורשת שלו ברורה ותישאר לנצח, אבל עכשיו הוא חייב לשחק טוב יותר. האם מאמן יובנטוס טעה ששיחרר אותו? האם מאמן מנצ'סטר יונייטד טעה, ועכשיו מאמן פורטוגל טעה? טן האח לא רצה אותו בהרכב כי הרגיש שיונייטד טובה יותר בלעדיו, האם מאמן פורטוגל מרגיש ככה גם?".

איאן רייט אף הוסיף ש"גדול ככל שיהיה, זה משחק קבוצתי, והוא לא טוב מספיק. הסיפור שלו לא נגמר טוב, כי כרגע גם לא נראה שהוא נהנה. הוא לא נראה מרוצה, וזה עצוב. כמה פעמים בחייו הוא שמע את המילה לא?".

כדורגלן העבר נייג'ל דה יונג אמר: "שחקן גדול כמו רונאלדו, צריך לעזוב את המגרש בסטייל, בכבוד. אפשר לראות שהוא עצבני לפי איך שהוא מתנהג בחודשים האחרונים. לנבחרת שלו יש סיכוי להצליח, והוא צריך להיות מנהיג, בלי קשר למצבו האישי, אבל זה קשה לו. אני לא חושב שהוא מסוגל להשלים עם זה שהוא לא משחק".

כזכור, לפני מספר ימים ב"א בולה" הפורטוגלי פורסם סקר שלפיו 70 אחוז מהמצביעים טוענים שהוא לא צריך לפתוח בהרכב. רונאלדו אף יצר מתיחות עם המאמן פרננדו סנטוס כאשר סינן לעברו קללה אחרי שהוחלף מול דרום קוריאה. על פי ג'יימי קראגר, "האם סנטוס הדיח אותו מההרכב בגלל התגובה שלו אחרי החילוף? אולי מאמן של קבוצה נוהג ככה. כאשר אתה במרחק 3 משחקים מגמר המונדיאל, אני חושב שהוא נשאר בחוץ בגלל היכולת שלו, ולא התגובה".

גם הפרשן האנגלי מאט בארלו כתב ש"הסבלנות של סנטוס לרונאלדו סוף סוף נגמרה, והוא קיבל תגמול מיידי על ההשארה שלו מחוץ להרכב... פורטוגל כבר זכתה בגר יורו 2016 בלי רונאלדו. אולי תעשה זאת שוב בקטאר?". ב"ל'אקיפ" הצרפתי נכתב: "פרננדו סנטוס לקח בחירה קשה, ונתן מכת מחץ לשוויץ".

יש לציין שהשחקנים של הנבחרת הגנו עליו. ז'ואאו פליקס אמר בסיום ש"גם כשרונאלדו על המגרש אנחנו משחקים טוב, המאמן אחראי על ההרכבים". ראמוס, שכבש את השלושער, אמר: "הוא הקפטן שלנו, הוא המנהיג שלנו, כובן שהוא בירך אותי, הוא תמיד מנסה לעזור. גדלתי עליו, ויש לי הרבה מה ללמוד ממנו".

פפה, שבגיל 39 כבש והוכיח שהגיל הוא לא מגבלה, אמר: "רונאלדו יודע טוב מאוד שהדבר הכי חשוב הוא 'אנחנו'. המאמן היום קיבל החלטה, וחייבים לכבד אותה".

אוטאביו אמר: "יש לנו 26 שחקנים, וכל אחד חשוב, ואין פלא שגונסאלו נכנס ועשה את העבודה. אבל אנחנו יודעים עד כמה חשוב רונאלדו, הוא כוכב, והוא עזר לנו מהספסל". כאשר נשאל על הפרשות סביב כריסטיאנו אמר: "הדברים האלה לא משפיעים על חדר ההלבשה שלנו, אנחנו מרוכזים באחדות שלנו. אנחנו רצים אחד בשביל השני, יש פה רוח מדהימה".

המאמן פרננדו סנטוס אמר עליו: "אין שום בעיה עם הקפטן שלנו, אנחנו חברים שנים. דיברנו לפני המשחק ולא הייתה לו שום בעיה עם ההחלטה שלי. הוא שחקן שמשמש דוגמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully