וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אני הרוס, לא הפסקתי לבכות. זה ההפסד הכי כואב שהיה לי"

כוכב הסלסאו התייחס להדחה מהמונדיאל: "זה הולך לכאוב עוד הרבה זמן". בברזיל תוקפים את טיטה: "אידיוט, המאמן הגרוע בתולדות המדינה"

השעות חולפות, אך בברזיל מתקשים לעכל את ההדחה הסנסציונית ברבע גמר מונדיאל 2022. הסלסאו הפסידו אמש (שישי) 4:2 לקרואטיה בדו-קרב פנדלים, ובעוד רודריגו ומרקיניוס החמיצו מהנקודה הלבנה, רוב הביקורות הופנו אל עבר האיש שעמד על הקווים - טיטה.

"זו אשמתו של טיטה", חרץ שחקן העבר נטו, וזה ממש לא הכל. "ניימאר אפילו לא הספיק לבעוט! הפנדליסט הכי טוב בעולם. זו בושה וחרפה. לא מגיע לך להיות בתפקיד הזה. אם ניימאר היה בועט ראשון וכובש זה היה מאפשר לאליסון לעצור, ומרקיניוס היה כובש. אתה אידיוט, גרמת למדינה שלמה לסבול. הפסד את המונדיאל הזה. תן לניימאר לבעוט, יא מטומטם! אתה המאמן הכי גרוע בתולדות המדינה הזאת. בושה".

גם כוכב העבר הגרמני יורגן קלינסמן הביע ביקורת דומה. "היו גישות שונות בפנדלים הללו", אמר. "בעבר הבועט הכי טוב שלך היה זה שנותן את הטון. מבחינתי, ניימאר חייב לבעוט ראשון, ולתת את הטון. אתה מתחיל לפחד, כברזילאי. כל המדינה מצפה שתבקיע, ואתה נכנס לפאניקה".

צפו בתקציר ניצחונה של קרואטיה על ברזיל באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

טיטה ניסה להגן על ההחלטה שלו ואמר אמש: "הפנדל החמישי בדרך כלל מכריע, ואמור לקחת אותו שחקן שיודע לתפקד תחת לחץ".

המאמן כבר סיים את דרכו בנבחרת, ובעוד המועמדים שהוזכרו להחליפו מגיעים מהליגה המקומית, יש שקוראים למנות סוף סוף מאמן זר. אחד מהם הוא פרשן ESPN פאולו קובוס, שכתב: "ההפסדים הללו, פעם אחר פעם, ליריבות אירופאיות, מראות שהמאמנים הברזילאים תקועים בעבר. צריך להפסיק עם זה, המאמן הבא חייב להיות זר. אין טעם לחלום על פפ גווארדיולה, אבל לא כזה קשה למצוא מאמן טוב יותר מחוץ לליגה. מספיק עם המבוכה הזאת".

מי שבינתיים סיכם את הטורניר הוא ניימאר, שכתב באינסטגרם: "אני הרוס פסיכולוגית, זה ההפסד הכי כואב שהיה לי. ההפסד הזה הותיר אותי משותק למשך 10 דקות ולאחר מכן פשוט פרצתי בבכי בלתי נשלט. זה הולך לכאוב עוד הרבה זמן, לצערי".

הכוכב המשיך: "נלחמנו עד הסוף ואני גאה בחברים שלי, לא חסרו לנו מחויבות או נחישות. הנבחרת הזו ראויה, אנחנו ראויים וברזיל ראויה, אבל זה לא רצון האל. הקרבנו הכול למען המטרה. תודה לכולכם על התמיכה, לצערנו זה לא הסתייע. זה ימשיך לכאוב לנו. תודה לאלוהים על כל מה שנתן לי, אני לא יכול להתלונן. תודה שאתה דואג לי. כל הכבוד ותהילה לך, לא משנה מהן הנסיבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully