וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הטראש טוק ההולנדי והעימות של וחהורסט עם שחקני ארגנטינה

מחסור בקלאס של הארגנטינאים? המצלמות מראות שהכתומים "הרוויחו ביושר" את העקיצות בסיום. גם אגוארו התעמת עם החלוץ

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים ניצחון על מקסיקו/אינסטגרם

התלהטות היצרים ברבע גמר המונדיאל בין הולנד לארגנטינה אמש (שישי) רק הלכה והתגברה בסיום המשחק, על כר הדשא ולאחר מכן גם במנהרה. הקריאה של ליאונל מסי לעבר ואוט וחהורסט ("על מה אתה מסתכל, טמבל? לך, לך לשם") תפסה את מרבית תשומת הלב, וכך גם תמונת החגיגה האייקונית של שחקני האלביסלסטה בפניהם של היריבים, אך מסתבר שהכתומים היו אלה שהתחילו את המהומה.

אחת המצלמות באצטדיון לוסייל מוכיחה כיצד שחקני נבחרת הולנד, בהובלתם של וחהורסט ודנזל דומפריס, ניגשו לכל אחד מבועטי הפנדלים של ארגנטינה בניסיון להוציא אותם מפוקוס בדרכם אל הנקודה הלבנה.

הטראש טוק של שחקני נבחרת הולנד לפני כל פנדל

וכך זה נראה לפני הפנדל של לאוטרו מרטינס

ניקולאס אוטאמנדי, אחד מאלה שנתפסו בפריים כשהוא לועט ליריבים מיד אחרי שלאוטרו מרטינס שלח את ארגנטינה לחצי הגמר, הסביר את הצד של הדרום-אמריקאים בסיום: "חגגתי להם בפנים כי היה שחקן אחד של הולנד, שבכל פנדל שבעטנו, בא ודיבר עם השחקנים שלנו. התמונה הוצאה מהקשר, חגגנו בתגובה למעשה שלהם".

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים מול נבחרת הולנד. רויטרס
אחרי הטראש טוק, הארגנטינאים הגיבו וחגגו בפנים של ההולנדים/רויטרס

אגב, מיד אחרי שמסי תקף את וחהורסט, החלוץ ההולנדי התעמת עם מספר ארגנטינאים במנהרה. גם סרחיו אגוארו, שירד לכר הדשא לחגוג עם השחקנים שעמם שיתף פעולה בנבחרת, החליף דברים עם הבלונדיני התמיר, ובזמן שלאוטרו מרטינס ניגש לווחהורסט וניסה להרגיע את הרוחות, ליסנדרו מרטינס הזכיר בקול רם להולנדים: "אנחנו נבחרת יותר גדולה מכם".

מונדיאל 2022 בוואלה! ספורט

ללוח השידורים המלא של המונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully