וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על מה אתה מסתכל, טמבל?": משפט הקאלט של מסי מודפס על חולצות

ההתרסה של קפטן ארגנטינה כלפי וחהורסט ההולנדי הפכה ויראלית תוך זמן קצר: חולצות וספלים כבר החלו להימכר, שלט עם הציטוט נצפה גם בכבישי ישראל

אוהדי נבחרת ארגנטינה חוגגים בקטאר עלייה לחצי גמר המונדיאל/רויטרס

ליאונל מסי חשף אתמול (שישי) צד שלא הכרנו בדמותו הציבורית במהלך הקריירה הארוכה שלו, כשבמהלך ריאיון לטלוויזיה הארגנטינאית לאחר הניצחון הדרמטי על הולנד בדו-קרב פנדלים והעלייה לחצי גמר המונדיאל, שלח מבט לעבר ואוט וחהורסט וקרא לעברו בזלזול: "על מה אתה מסתכל, טמבל? לך, לך לשם".

התיעוד הזה של כוכב נבחרת ארגנטינה הפך ויראלי תוך זמן קצר והמשפט נהיה אייקוני, לא רק בקרב הארגנטינאים. חולצות שונות הנושאות את הכיתוב QUE MIRAS BOBO כבר החלו להימכר ברחבי הרשת, כאשר הגרסה השחורה של החולצה עולה 3,000 פסו ארגנטינאי כרגע (כ-60 שקלים) ויש גם גרסה על חולצה לבנה. פרט לכך, יש ספל עם הכיתוב ודמותו של מסי שנמכר ב-1,290 פסו (כ-26 שקלים) ואפילו בכבישי איילון כאן בישראל נצפה רכב ועליו שלט עם הציטוט הנ"ל.

בעל הבית השתגע: הטירוף סביב ליאו מסי במונדיאל מתחיל להיות מוגזם?
צפו: הטראש טוק ההולנדי והעימות של וחהורסט עם שחקני ארגנטינה
סגר חשבון בשביל חבר: הסיבה לחגיגה של מסי מול ואן חאל
מסי תקף את השופט ואת וחהורסט: "על מה אתה מסתכל, טמבל?"

אגב, וחהורסט התייחס היום לעימות עם מסי והסביר את הצד שלו: "הלכתי ללחוץ לו את היד אחרי המשחק, אבל הוא לא קיבל את זה ולא רצה לדבר איתי. הספרדית שלי לא טובה, אבל הבנתי שאלה היו מילים לא מכבדות. זה היה ממש מאכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully