וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשוואה והתקדים: אנגליה כבר בכתה אחרי הפנדל הזה לפני 32 שנה

שלושה ימים אחרי שכריס וודל השווה בין עצמו לבין קיין, גם החלוץ הטיס פנדל לשמיים ואנגליה הודחה. בדיוק כמו במונדיאל 1990

כריס וודל מחמיץ פנדל בדו קרב בחצי גמר מונדיאל 1990/יוטיוב

באמצע השבוע שעבר התראיין כריס וודל והתייחס בהרחבה להארי קיין. שחקן העבר שהבריק על המגרש, הפליג במחמאות לחלוץ טוטנהאם ובנוסף ערך השוואה בין שניהם כשאמר: "אני לא מסכים עם המבקרים שאומרים שהארי נראה עייף. אותי האשימו במשך 15 שנה באותו דבר, אבל זו לא עייפות, זו פשוט שפת גוף".

וודל לא ידע ששלושה ימים לאחר מכן, רבים אחרים ישוו בינו לבין קיין. באמירה שזיכתה אותו בביקורת חריפה, שדר רשת ITV, סם מאטרפייס, לעג לקיין אתמול בשידור חי מיד אחרי הפנדל המוחמץ נגד צרפת: "אנגליה הייתה צריכה את גארי ליניקר, אנגליה קיבלה את כריס וודל".

הרפרנס ברור. למונדיאל 1990 וודל הגיע כאלוף צרפת עם מארסיי, אבל הוא עדיין היה מזוהה בעיקר עם טוטנהאם בה שיחק בארבע השנים הקודמות. בדו קרב הפנדלים נגד גרמניה הוא לקח את הבעיטה החמישית (אחרי שסטיוארט פירס כבר החמיץ) והטיס את הכדור מעל המשקוף. בדיוק כמו קיין אתמול. פנדל מכריע, בעיטה לשמיים, אנגליה מפסידה ומודחת מהמונדיאל.

מאטרפייס ששידר אתמול את המשחק ביחד עם הפרשן, כדורגלן העבר לי דיקסון, ספג כאמור אש יוקדת. הצופים מיהרו להגיב ברשתות החברתיות והתלוננו על "זלזול וחוסר כבוד גם כלפי וודל וגם כלפי קיין".

כריס וודל מחמיץ פנדל בדו קרב בחצי גמר מונדיאל 1990/יוטיוב
גיף כריס וודל. יו טיוב, אתר רשמי
גיף כריס וודל/אתר רשמי, יו טיוב

לטוב ולרע, כשמדובר בכדורגל אנגליה זוכרת הכול ואתמול קיין הצטרף לרשימה הארוכה של גיבורי פנדלים טראגיים שלבשו את מדי נבחרת שלושת האריות. אנגליה כבר שברה את "קללת הפנדלים" הידועה שלה עם ניצחון על קולומביה במונדיאל 2018, אבל חזרה לסורה בהמשך.

1990, חצי גמר המונדיאל: אנגליה ומערב גרמניה נפרדו ב-1:1 אחרי 120 דקות. סטיוארט פירס וכריס וודל החמיצו בדו קרב הפנדלים בו אנגליה הפסידה 4:3.

1996, חצי גמר היורו: אנגליה וגרמניה נפרדו ב-1:1 אחרי 120 דקות. גארת' סאות'גייט החמיץ בדו קרב הפנדלים בו אנגליה הפסידה 6:5.

1998, שמינית גמר המונדיאל: אנגליה וארגנטינה נפרדו ב-2:2 אחרי 120 דקות. פול אינס ודייויד באטי החמיצו בדו קרב הפנדלים בו אנגליה הפסידה 4:3 (הרנן קרספו החמיץ בארגטינה).

2004, רבע גמר היורו: אנגליה ופורטוגל נפרדו ב-2:2 אחרי 120 דקות. דייויד בקהאם ודריוס ואסל החמיצו בדו קרב הפנדלים בו אנגליה הפסידה 6:5 (רוי קוסטה החמיץ בפורטוגל).

2006, רבע גמר המונדיאל: אנגליה ופורטוגל נפרדו ב-0:0 אחרי 120 דקות. פרנק למפארד, סטיבן ג'רארד וג'יימי קארגר החמיצו בדו קרב הפנדלים בו אנגליה הפסידה 3:1 (הוגו ויאנה ופטי החמיצו בפורטוגל).

2012, רבע גמר היורו: אנגליה ואיטליה נפרדו ב-0:0 אחרי 120 דקות. אשלי יאנג ואשלי קול החמיצו בדו קרב הפנדלים בו אנגליה הפסידה 4:2 (ריקרדו מונטוליבו החמיץ באיטליה).

2020, גמר היורו: אנגליה ואיטחיה נפרדו ב-1:1 אחרי 120 דקות. מרכוס רשפורד, ג'יידון סאנצ'ו ובוקאיו סאקה החמיצו בדו קרב הפנדלים בו אנגליה הפסידה 3:2 (אנדראה בלוטי וז'ורז'יניו החמיצו באיטליה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully