וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו מירר בבכי, בת זוגו נגד המאמן: "זלזלת בשחקן הטוב בעולם"

כוכב נבחרת פורטוגל לא יכול היה להסתיר את הדמעות אחרי ההדחה. פפה תקף את השופטים: "תנו לארגנטינה את הגביע עכשיו", פרננדש הצטרף: "שיילכו להזד**ן"

אוהדי נבחרת מרוקו חוגגים באנטוורפן אחרי ההעפלה לחצי גמר מונדיאל 2022/טוויטר

כריסטיאנו רונאלדו לא הצליח להציל הערב (שבת) את נבחרת פורטוגל מהדחה ברבע גמר מונדיאל 2022 וירד מהמגרש בדמעות. הכוכב הגדול נכנס בדקה ה-51, כאשר נבחרתו בפיגור 1:0 מול מרוקו המפתיעה, אך כל הלחץ לא הועיל וחלום המונדיאל שלו הגיע לקצו בערב בו השווה את שיא ההופעות של כל הזמנים. בגיל 37, אחרי שהפך במהלך הטורניר לשחקן ספסל וכשהוא לראשונה בקריירה ללא קבוצה, זה כנראה היה הטורניר הגדול האחרון שלו. סופו של עידן, שבשיאו הזכייה ביורו 2016.

ג'ורג'ינה רודריגס, בת הזוג של רונאלדו, תקפה את המאמן פרננדו סנטוס בפוסט באינסטגרם וכתבה לכוכב: "היום החבר שלך והמאמן שלך טעה בהחלטתו. החבר לו חלקת כל כך הרבה שבחים ומילות הערצה וכבוד. אותו אחד שראה איך הכול השתנה כשהכניס אותך למשחק, אבל זה היה מאוחר מדי. אתה לא יכול להמעיט בערכו של השחקן הטוב בעולם, הנשק הכי קטלני שלך, ואתה לא יכול ללכת עם מישהו שלא ראוי לכך. החיים מלמדים אותך שיעורים. היום לא הפסדנו, אלא השכלנו".

תקציר ניצחונה של מרוקו 0:1 על פורטוגל באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הדמעות של רונאלדו

התגובות

המאמן פרננדו סנטוס סיכם: "זו אכזבה עצומה עבורי ועבור השחקנים שלי. היינו בטוחים שנוכל להגיע לגמר. ספגנו שער בשלהי המחצית הראשונה וידענו שיהיה קשה להכניע אותם. ניסינו בכל דרך, מבפנים ומבחוץ, אבל הם הגנו מצוין. כרגע אנחנו עצובים, אבל הדור הזה לא מסיים כאן את תפקידו. אני צופה לו עתיד ורוד".

פפה הוותיק תקף את השופטים: "יכולנו לזכות במונדיאל. לא ראיתי את המהלך, אבל נראה שהיה פנדל על ברונו פרננדש. זה בלתי מתקבל על הדעת ששופט ארגנטינאי היה כאן אחרי מה שקרה אתמול, עם התלונות של מסי. אחרי מה שראיתי היום, הם יכולים לתת את הגביע לארגנטינה עכשיו. היו כאן חמישה שופטים ארגנטינאים ונכנענו לשחצנות שלהם, מה עוד אפשר לומר? ארגנטינה תהיה אלופת העולם!".

ברונו פרננדש הצטרף: "אני לא יודע אם הם מתכוונים לתת את הגביע לארגנטינה, לא אכפת לי. אני רק יכול להגיד: "שיילכו להזדיין. מוזר מאוד ששופט ממדינה שעדיין מתחרה מגיע לשפוט משחק. ברור שהיה להם משהו נגדנו".

הקשר, ממצטייני פורטוגל בטורניר, לא הסתיר את אכזבתו והוסיף: "קשה להסביר במילים מה היה חסר, אלו רגעים עצובים מבחינתנו. הייתה לנו האמביציה והייתה האיכות, אבל זה לא הספיק. הבעיה היחידה היא שלא הצלחנו לכבוש. זה הזמן לחזור הביתה כדי להיות עם המשפחות אחרי הרבה זמן ולאחר מכן ננתח את מה שקרה. אנחנו תמיד רוצים לייצג את המדינה שלנו על הצד הטוב ביותר. רונאלדו? אולי השם שלו מקליק יותר בחדשות, תשומת הלב אליו לא הייתה מה שגרם לנו להיות מודחים. פשוט לא הצלחנו לנצח את מרוקו".

הבלם רובן דיאס הודה: "ניסינו הכול ושום דבר לא הצליח, לא השגנו את השער הנדרש. ברגע הזה חשוב לזכור שלמרות ההדחה, מדובר פה בדור צעיר שצבר ניסיון. יש לנו הרבה איכויות ואת האמונה שאפשר לעשות את זה בעתיד, שום דבר לא אבוד".

הסיוט של ארגנטינה, החלום של מרוקו: מארבע תצא אלופת עולם
אמבפה צהל אחרי הפנדל, בצרפת חגגו: "קיין, אנחנו אוהבים אותך"
"על מה אתה מסתכל, טמבל?": משפט הקאלט של מסי מודפס על חולצות

שחקן נבחרת פורטוגל, פפה. רויטרס
כנראה משחקו האחרון בנבחרת. פפה/רויטרס

המספרים

* רונאלדו עלה למשחקו ה-196 במדי פורטוגל והשווה את השיא העולמי של באדר אל-מוטאווה הכווייתי, כשחקן עם הכי הרבה הופעות בינלאומיות בהיסטוריה של המשחק. כזכור, רונאלדו הוא כבר שיאן השערים העולמי עם 118.

* רונאלדו לא הצליח לכבוש בכל שמונת משחקי הנוקאאוט שלו במונדיאלים (כולל המשחק על המקום השלישי ב-2006). היו לו 27 איומים ב-570 דקות, אך הוא לא מצא את הרשת.

* פורטוגל לא חזרה מפיגור במחצית של משחק מונדיאל מאז 23 ביולי 1966, אז אוזביו הוביל למהפך מפיגור 3:2 לניצחון 3:5 על צפון קוריאה ברבע הגמר.

* פורטוגל ביצעה בטורניר הזה שלוש טעויות שהובילו ישירות לשערים - יותר מכל נבחרת אחרת.

* זו הפעם השמינית שפורטוגל השתתפה במונדיאל והפעם הראשונה בה הודחה ברבע הגמר. בשני המקרים הקודמים בשלב זה, 1966 באנגליה ו-2006 בגרמניה, עלתה לחצי הגמר.

* מרוקו, שהייתה הנציגה הראשונה אי פעם של העולם הערבי ברבע הגמר, עשתה היסטוריה כנבחרת האפריקאית הראשונה בחצי גמר המונדיאל. לפניה היו שלוש נציגות שהודחו ברבע הגמר: קמרון ב-1990, סנגל ב-2002 וגאנה ב-2010.

* יוסף אן-נסרי הפך לשיאן השערים של מרוקו במסגרת גביע העולם עם הגול השלישי שלו. הוא היה הראשון שכובש עבור אריות האטלס בשני מונדיאלים שונים.

* החלוץ עשה היסטוריה גם עבור סביליה, כשהוא הנציג הראשון אי פעם של הקבוצה האנדלוסית שמבקיע משלב רבע הגמר ואילך במונדיאל.

* יאסין בונו, בהופעתו ה-50 בנבחרת, הפך לשוער הראשון מאפריקה ששומר על שער נקי בשלושה משחקים בטורניר אחד של הגביע העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully