וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הכדורגל הזיל דמעה עם רונאלדו, שונאיו טענו: הוא זייף את הבכי

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 10:18

כריסטיאנו ירד ממרר בבכי לחדר ההלבשה במשחקו האחרון (כנראה) במונדיאל. פיפ"א ידעה להביע הערכה, היו כמובן כאלה שלגלגו עליו, כולל בארגנטינה

אוהדי נבחרת מרוקו חוגגים באנטוורפן אחרי ההעפלה לחצי גמר מונדיאל 2022/טוויטר

כריסטיאנו רונאלדו ירד אתמול (שבת) בדמעות מהמגרש, במה שככל הנראה היה משחקו האחרון בקריירה במסגרת המונדיאל. נבחרת פורטוגל הפסידה 1:0 למרוקו ופספסה הזדמנות להעפיל לחצי הגמר, ורונאלדו בן ה-37 יודע שבטורניר הבא כבר יהיה בן 41, ולאור הדעיכה שלו בכושר, ספק אם יזכה לחזור לזירה היוקרתית. "תודה רונאלדו", נכתב בסרטון מיוחד שהעלתה אתמול פ"א לכבודו.

הסיוט של ארגנטינה, החלום של מרוקו: מארבע תצא אלופת עולם
אמבפה צהל אחרי הפנדל, בצרפת חגגו: "קיין, אנחנו אוהבים אותך"
רונאלדו מירר בבכי, בת זוגו נגד המאמן: "זלזלת בשחקן הטוב בעולם"

רונאלדו עלה אתמול למשחקו ה-196 במדי פורטוגל והשווה את השיא העולמי של באדר אל-מוטאווה הכווייתי, כשחקן עם הכי הרבה הופעות בינלאומיות בהיסטוריה של המשחק. כזכור, רונאלדו הוא כבר שיאן השערים העולמי עם 118. עם זאת, רונאלדו לא הצליח לכבוש בכל שמונת משחקי הנוקאאוט שלו במונדיאלים (כולל המשחק על המקום השלישי ב-2006). היו לו 27 איומים ב-570 דקות, אך הוא לא מצא את הרשת.

גם אתמול הוא לא הצליח לכבוש, כשנכנס במחצית השנייה כמחליף ולא שיחזר את הקסם שלו. זו הייתה הפעם השנייה ברציפות שהוא פותח על הספסל, ואם בשמינית הגמר ההחלטה של פרננדו סנטוס נתפסה כמבריקה אחרי הניצחון המוחץ על שוויץ 1:6, אתמול גם זה לא הועיל לפורטוגל.

"אין שום חרטה", אמר אתמול סנטוס על ההחלטה לספסל את כריסטיאנו, "הוא שחקן גדול, והוא נכנס כשחשבתי שזה הרגע הנכון. אין בנו חרטה". כאשר ירד מהדשא מירר בבכי בדרך לחדר ההלבשה. אף שחקן של פורטוגל לא ניגש אליו כאשר צעד לבדו, כאשר רק שחקנים ממרוקו ניגשו אליו. שחקני פורטוגל ברובם הודו לקהל שביציעים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

בארגנטינה, שלא דועה באהבתה לכריסטיאנו (יריבו המסורתי של ליאו מסי), כתבו ב"אולה" ש"כריסטאנו נכנס, לא עשה הרבה, וירד בוכה. הוא איבד 5 כדורים, לא ניצל את ההזדמנות שהייתה לו לפני השריקה, ולא הצליח למנוע את ההדחה". ברשתות היו כמובן שכאלה שלעגו לו, ואף טענו שהוא "זייף" את הבכי.

מנגד, כמובן שברוב עולם הכדורגל ידעו להעריך את הרגע המרגש. "דמות לחיקוי, האיש שהיה בצמרת הכדורגל שני עשורים, הסקורר הבלתי נגמר, תודה לך כריסטיאנו", נכתב בתקשורת הפורטוגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully