וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלו סבאלטה: "אני אוהב את 'מסי העצבני', זה רק מדרבן אותו יותר"

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 11:19

מגן נבחרת ארגנטינה לשעבר התייחס להתפרצות הזעם של הכוכב במשחק מול הולנד: "אהבתי את ההתרסה שלו ואת מה שהוא אמר לוואן חאל. הוא יודע שכולם מאחוריו"

אוהדי נבחרת ארגנטינה חוגגים בקטאר עלייה לחצי גמר המונדיאל/רויטרס
שחקן נבחרת ארגנטינה פאבלו סבאלטה מול שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. GettyImages
"אוהב את מסי העצבני". סבאלטה במאבק עם ניימאר/GettyImages

"מסי העצבני זה משהו שאני אוהב לראות. הוא מזכיר לי קצת את מראדונה, זה סוג האישיות שלו", אמר סאבלטה והוסיף: "זה לא דבר רע כשאתה מנסה לזכות בגביע העולם. אהבתי את התגובה של מסי בסוף המשחק מול הולנד. אהבתי את החגיגה שלו ואת כל מה שהוא אמר לוואן חאל כשהוא התקרב אליו אחרי המשחק".

"הרגשות הן חלק ניכר מהכדורגל בארגנטינה", הוסיף סאבלטה, "אני מרגיש שזה נותן לנו יותר מוטיבציה מאי פעם במונדיאל הזה, כשהגמר כבר כל כך קרוב. גם על המגרש כולם נלחמים עבור מסי ומגינים עליו. מסי יודע שכולם מאחוריו וזה חשוב מאוד. ההבדל בין המונדיאלים הקודמים למונדיאל הנוכחי הוא שזו ההזדמנות האחרונה בהחלט שלו. זה הריקוד האחרון שלו בחלק האחרון של הקריירה. זה נותן דחיפות יתר להכול ואפשר לראות כמה מסי רוצה את זה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
שקט ומופנם? לא מסי של 2022/רויטרס

מסי, שכבר הצהיר שזה המונדיאל האחרון בקריירה האגדית שלו, ינסה לזכות בתואר היחיד שחסר לו בפעם הראשונה כאשר מי שמפרידות בינו לבין ההיסטוריה הזו עשויות להיות שתי הנבחרות שניצחו את ארגנטינה במונדיאל הקודם. קרואטיה שעשתה זאת בשלב הבתים וצרפת שהדיחה את האלביסלסטה בשמינית הגמר בדרך לזכייה במונדיאל הקודם. מסי כבר היה קרוב לזכות בתואר הזה, אבל הפסיד עם ארגנטינה בגמר ב-2014 לגרמניה משער של מריו גצה בהארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully