וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "הגמר יהיה המשחק האחרון שלי במונדיאל". יחזור לניואלס?

הארגנטינאי חזר על כך שלא ימשיך לגביע העולם ב-2026, אגוארו אישר שקאמבק לקבוצת נעוריו על הפרק. מודריץ': "מגיע לו לזכות, הוא הטוב בהיסטוריה". וכמה רייטינג השיג שידור המשחק בכאן 11?

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים העפלה לגמר המונדיאל אחרי ניצחון 0:3 על קרואטיה/אינסטגרם

ליאונל מסי הצהיר עוד לפני המונדיאל שזהו כנראה הטורניר האחרון שלו עם נבחרת ארגנטינה, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי), זמן קצר אחרי שכבש, בישל והצטיין בניצחון 0:3 על קרואטיה, מספר 10 הכריז בפני הכתבים הארגנטינאים: "הגמר בוודאות יהיה המשחק האחרון שלי בגביע העולם".

מסי בן ה-35, שכידוע גם מסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן בתום העונה, לא מתכוון לפרוש מכדורגל, אבל ייתכן שהחל מהעונה הבאה כבר לא ישחק באירופה, אם כי לא מן הנמנע שיבחר להאריך חוזה בפריז סן ז'רמן או אולי לשוב לסגירת מעגל ופרישה בברצלונה. עם זאת, דיווחים רבים דווקא מצביעים על מעבר מסתמן לארצות הברית, והלילה בכלל צצה אפשרות לקאמבק וסגירת מעגל מסוג אחר לגמרי.

בפאנל של ESPN ארגנטינה, המגיש והשדר סבסטיאן ויניולו רמז על חזרה אפשרית של הפרעוש לניואלס אולד בויס - הקבוצה בה עשה את צעדיו הראשונים בכדורגל לפני המעבר לברצלונה: "אני לא רוצה להגיד כלום, אבל אם הכל יילך כשורה, מסי היה רוצה לתת לעצמו תענוג. רק לשם ההבהרה - לא מדובר על חזרה לברצלונה", אמר ויניולו. סרחיו אגוארו, שידוע כחבר קרוב מאוד של מסי וישב בפאנל, אישר: "כן, אני יודע על זה".

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
הריקוד האחרון בגמר בקטאר, השאלה נגד מי. מסי/רויטרס

לגבי הנבחרת, בריאיון שהעניק ל"אולה" אחרי שנבחר למצטיין חצי הגמר אתמול ולקראת גמר המונדיאל השני שלו בקריירה נגד המנצחת הערב בין צרפת למרוקו (21:00), השיב מסי: "הגמר בוודאות יהיה המשחק האחרון שלי במסגרת המונדיאל. המונדיאל הבא יהיה בעוד הרבה שנים ואני לא חושב שאוכל לשחק. סיום כזה הוא הכי טוב שיש".

כשנשאל על האפשרות הנוספת שניתנה לו להוביל את ארגנטינה לזכייה ראשונה במונדיאל מאז 1986, ענה: "אני מאושר לסיים את דרכי במשחקי המונדיאל עם הזדמנות לזכות, כשהמשחק האחרון שלי הוא גמר גביע העולם".

הפרעוש גם עקף אמש את גבריאל באטיסטוטה והפך למלך שערי נבחרת ארגנטינה במשחקי המונדיאל עם 11 כיבושים. על כך אמר: "זה טוב ויפה (לשבור שיאים), אבל מה שהכי חשוב זה שנשיג את המטרה של כולנו - זה הדבר הכי יפה שיש ואנחנו ניצחון אחד מזכייה. אחרי שנלחמנו מאוד קשה, אנחנו נעשה את הכל כדי שהפעם זה יקרה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קפטן נבחרת קרואטיה לוקה מודריץ' עם ליאונל מסי אחרי שארגנטינה עלתה לגמר המונדיאל. רויטרס
יודע למי מגיע לזכות. מודריץ' ומסי בסיום חצי גמר המונדיאל/רויטרס

בנוסף, מסי כרגע הוא מלך השערים של מונדיאל 2022 בקטאר עם חמישה שערים ושלושה בישולים, מקדים את אמבפה בזכות הבישול אמש - הצרפתי עם חמישה שערים ושני בישולים לפני המשחק נגד מרוקו הערב - וגם על כך ענה "הפרעוש" כשנשאל אם זו מטרה עבורו: "הרבה דברים עוברים בראש, אבל אנחנו לפני הגמר וזה הדבר שאני הכי רוצה".

מי שעוד שיבח את מסי ואיחל לו לזכות במונדיאל הוא לוקה מודריץ', הקפטן הקרואטי שלא מן הנמנע שערך אתמול את הופעתו האחרונה בנבחרת קרואטיה - אחרת זה צפוי לקרות במשחק על המקום השלישי בשבת. "אני מקווה שמסי יזכה במונדיאל, הוא השחקן הכי טוב בהסיטוריה ומגיע לו לזכות", אמר הקשר, "למסי יש מונדיאל אדיר שבו הוא מראה את האיכות ואת הגדולה שלו בכל משחק מחדש".

אגב, למי שמתעניין, שידור משחק חצי הגמר בין ארגנטינה לקרואטיה בערוץ כאן 11 הגיע בשיאו ל-32.8 אחוז רייטינג - הנתון הגבוה ביותר עד כה במונדיאל בקטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully