וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזווית החדשה לבישול של מסי הפכה ללהיט ויראלי: "משגע את הבלם הכי טוב במונדיאל"

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 8:13

מסי משתבח ככל שהטורניר מתקדם, השער שסידר לאלברס אחרי שהיתל בגברדיול הקרואטי צולם מהיציע וזכה למיליוני צפיות. איש מקצוע מנתח את קסמו

חולצה ענקית של ליאו מסי נישאת באוויר על ידי מסוק מעל עיר הולדתו רוסאריו בארגנטינה לפני חצי גמר המונדיאל/טוויטר
ליאונל מסי, ליאונל סקאלוני. Richard Heathcote, GettyImages
כבר אין מילים. מסי/GettyImages, Richard Heathcote

ארגנטינה, כזכור, פתחה את הטורניר בצורה מאכזבת, עם הפסד סנסציוני לערב הסעודית שלאחריו לעגו למספר 10 של האלביסלסטה עם הקריאה "איפה מסי?" - אבל מאז מסי וחבריו נכנסו לקצב, לא מספיקים לנצח, ואתמול מסי וארגנטינה הציגו את המשחק הכי טוב שלהם בטורניר, וללא ספק הכי מרשים.

המהלך הכי זכור במשחק היה השער השלישי, כאשר ליאו מסי היתל בבלם קרואטיה, יושקו גברדיול, מי שהוכתר עד לפני המשחק כשחקן ההגנה הכי בולט בטורניר. אבל גם גברדיול נכנע למסי, שאולי איבד קצת מהמהירות והחדות שלו, אבל עדיין קשה להוציא לו את הכדור מהרגל. הבישול המהמם צולם גם מהיציע על ידי קונור קאלופסיס, שחקן טלוויזיה וקולנוע צעיר מקנדה, שכמובן הצהיר ש"זה הדבר הכי טוב שצילמתי אי פעם".

הסרטון זכה לתפוצה גדולה ברשת, וצבר מיליוני צפיות בן לילה. לורנצו מנצ'אדו, מאמן ופרשן, ניתח את האיכויות של הפרעוש: "מה שמסי איבד עם המהירות זה את היכולת שלו להותיר מאחור שחקן בזכות הדריבל, כי עכשיו השומרים שלו מצליחים להדביק אותו. אבל אם לא מגיעה עזרה, היריב שלו ייכנע בסופו של דבר וישגה. כאן הוא עושה בעיות לבלם הכי טוב במונדיאל".

עוד בוואלה!

ליאו מסי או כריסטיאנו רונאלדו? "די, הוויכוח נגמר"

לכתבה המלאה

יש לציין שבמהלך המשחק מסי החזיק את שריר הירך ונראה היה שהוא סובל מכאבים, אבל בסיום המשחק הצהיר: "אני בכושר מצוין, ומרגיש מצוין, אין לי שום בעיה, ומרגיש מוכן לגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully