וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיקוקים האירו את שמי פריז: "אפשר לעשות היסטוריה"

נבחרת צרפת חגגה את העפלתה לגמר, כאשר אלפים יצאו לחגוג ברחובות. טשואמני מחכה למסי ("אמבפה הטוב בעולם, ויוכיח זאת בראשון"), דשאן התמוגג ("מלאי גאווה"), תיאו הרננדז הקדיש את הניצחון לאחיו הפצוע, לוריס: "נצטרך לתת הכל כדי לזכות"

פריז: אוהדי נבחרת צרפת חוגגים את העלייה לגמר מונדיאל 2022/רויטרס

ארבע שנים אחרי שזכתה במונדיאל ב-2018, נבחרת צרפת הגיע לקטאר פצועה וחבולה. אנגולו קאנטה ופול פוגבה, שני העוגנים שלה במרכז השדה נפצעו לפני פתיחת המונדיאל וקארים בנזמה - הזוכה הטרי בכדור הזהב נפצע גם הוא ולא עמד לרשותו של דידייה דשאן. אלא שזה ממש לא עצר את הטריקולור שהעפילו שוב לגמר המונדיאל ויפגשו את ארגנטינה ביום ראשון אחרי 0:2 בחצי הגמר נגד מרוקו. אנטואן גריזמן רשם משחק נוסף ללא שער, אך נבחר לשחקן המשחק הזה בעקבות אינספור פעולות הגנתיות שלו וגם בניית התקפות מאחור.

בצרפת מדווחים שגם קארים בנזמה צפוי להגיע לגמר בדוחא. החלוץ שנעדר מהמונדיאל בגלל פציעה, רשום בסגל של הטריקולור ויקבל מדליה. ריאל מדריד אישרה לו לטוס כדי להיות עם חבריו. ובינתיים, אלפי צרפתים כבר יצאו לרחובות פריז כדי לחגוג כאשר השמיים הוארו בזיקוקי דינור. בצרפת יחגגו אל תוך הלילה, חגיגות שיימשכו לבטח גם מחר ועד הגמר הגדול בראשון. אגב, מי שלא זכו לחגוג עם יתר השחקנים מיד לאחר שריקת הסיום היו איברהימה קונאטה וז'ול קונדה, שנלקחו מיד לאחר המשחק לבדיקת סמים.

הנפה שלישית מובטחת: ארגנטינה וצרפת ישברו שוויון בגמר המונדיאל
במהירות האור: השיאים של הרננדז, קולו מואני וצרפת בדרך לגמר

תקציר ניצחונה של צרפת על מרוקו. באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

קונדה נלקח לבדיקת סמים לאחר המשחק

אנטואן גריזמן נבחרת צרפת. רויטרס
שוב הם בגמר. צרפת חוגגת את ההעפלה והניצחון/רויטרס
אוהדי נבחרת צרפת חוגגים בפריז. רויטרס
הצרפתים יוצאים לרחובות/רויטרס
אוהדי נבחרת צרפת חוגגים בפריז. רויטרס
אוהדי נבחרת צרפת חוגגים בפריז/רויטרס

ניקולא באטום ורודי גובר מברכים

זיקוקים בשמי פריז

גם בבורדו חוגגים

"אנחנו מלאים בגאווה על ההישג הזה, אנחנו חודש שלם ביחד וזה אף פעם לא קל", אמר דשאן המאושר לאחר המשחק, "אנחנו ממש שמחים ודרוכים לקראת ראשון, ננסה לעשות את הצעד האחרון".

תאו הרננדז, שהוקפץ להרכב של דשאן רק בגלל הפציעה של אחיו לוקא כבש את השער הראשון, התמוגג עם שריקת הסיום: "זה מדהים להעפיל לשני גמרים ברציפות. נעשה את הכול כדי לנצח את הגמר הזה. אני גם לא שוכח את אחי הפצוע". על היריבה ביום ראשון: "ארגנטינה נבחרת מדהימה, אבל מסי לא מפחיד אותנו".

הנשיא הצרפתי עמנואל מקרון, שהגיע ממש לפני חצי הגמר וחגג ביציע: "זה נהדר, אנחנו גאים מאוד. אני מרגיש טוב יותר עכשיו מאשר לפני שעה וחצי. המרוקאים שיחקו מצוין. תודה ענקית למאמן שלנו ולנבחרת הזו".

אורליאן טשואמני התייחס לקרב הכוכבים שמצפה לנו ואמר: "מבחינתי, קיליאן אמבפה הוא הטוב בעולם והוא יוכיח זאת ביום ראשון, אבל שניהם שחקנים גדולים ועל המגרש יהיו 22 שחקנים. אנחנו מאושרים על ההזדמנות להיות בגמר".

חגיגות ברחובות מארסיי

יוסוף פופאנה, שהוקפץ להרכב ברגע האחרון במקום אדריאן ראביו החולה, אמר: "הקדשנו שעות של עבודה כדי להגיע למעמד הזה. חבל שאדריאן לא כאן לחגוג איתנו, אני מקווה שהוא יחזור ביום ראשון. לא היה קל להחליף אותו, לא קל להגיע לרמה שהוא הציג מתחילת הטורניר. החיים יפים, מגיע לנו לחגוג 24 שעות. אני לא מעכל שאנחנו בגמר. אפילו למקרון לא נותרו מילים בחדר ההלבשה. הוא הביא איתו חייל לחדר ההלבשה והציג אותנו בפניו".

קולו מואני, שנכנס כמחליף ומיד כבש את השער השני, התמוגג: "זה קסום, אין לי מילים לתאר את ההרגשה. אני עדיין בתוך חלום שיהיה לי קשה לתעורר ממנו. התמקמתי היטב במהלך של אמבפה משום שהוא עשה את כל העבודה. אני יכול להיות גאה במיקום שלי. כרגע, אני עדיין לא מעכל את זה. נעכל את זה אולי מחר".

הוגו לוריס: "סבלנו הרבה במשחק הזה. אנחנו מותשים אבל מרוצים מהעבודה והתוצאה שהשגנו. יש לנו הזדמנות של זהב לעשות היסטוריה בכדורגל הצרפתי. זה גמר שני בארבע שנים. לא הכול היה מושלם וביום ראשון נצטרך לתת את כל מה שיש לנו. זה יהיה גמר נהדר, ארגנטינה נבחרת מעולה עם שחקן שעשה היסטוריה בספורט, אבל אנחנו ניתן פייט".

אנטואן גריזמן: "מרוקו הרשימה אותי, אבל השער המוקדם הקל עלינו. כל נבחרת עם מסי היא במצב אחר, ראינו את ארגנטינה, אנחנו מכירים אותם, זו נבחרת חזקה בכושר טוב ויש צוות מסייע ליד מסי. ברור שתהיה להם תמיכה גדולה ביציעים, נראה איפה אפשר לפגוע בהם וננסה להגן על התואר. נגיע מוכנים. אפשר לעשות היסטוריה, אבל נותרו עוד 90 דקות או יותר. צריך להישאר עם רגליים על הקרקע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully