וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי בראש: כמה ירוויחו המועדונים משחקניהם במונדיאל?

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 19:34

במסגרת תוכנית הטבות המועדונים של פיפ"א, כל קבוצה תקבל על השתתפות שחקנה ביום בקטאר 8,120 פאונד. התכולים יכניסו 4.5 מיליון פאונד, ברצלונה מיד אחריהם ברשימה עם 3.32 מיליון, ומה הסכום הכולל אותו הארגון יצטרך לשלם לקבוצות?

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים העפלה לגמר המונדיאל אחרי ניצחון 0:3 על קרואטיה/אינסטגרם

המונדיאל בקטאר יסתיים ביום ראשון הקרוב (17:00) עם משחק הגמר בין נבחרת צרפת לנבחרת ארגנטינה. כדורגל המועדונים ישוב בסוף השבוע הבא עם משחקי גביע באנגליה וחזרת משחקי הליגה בימים שלאחר מכן ברחבי אירופה. משחקי ההכנה של רוב הקבוצות האירופיות כבר יצאו לדרך עם פתיחת שלב הנוקאאוט בקטאר, אך כעת, עם היישורת לקראת החזרה האמיתית למפעלים המקומיים, התפרסמו הסכומים אותם יקבלו המועדונים מפיפ"א על השתתפות שחקניהם באליפות העולם.

במסגרת 'תוכנית הטבת המועדונים של פיפ"א' הארגון ישלם סכום שיא של 169 מיליון פאונד למועדונים השונים בעולם על השתתפות השחקנים בטורניר, כאשר על כל יום בו שחקן ממועדון מסוים השתתף, קבוצתו תקבל 8,120 פאונד. כך, נוצר מצב בו קבוצות בהן שחקנים הגיעו לשלבים המאוחרים של הטורניר בקטאר, כמו חוליאן אלברס למנצ'סטר סיטי במדי ארגנטינה או ז'ול קונדה לברצלונה במדי צרפת, יקבלו מיליונים על חזרתם המאוחרת לאימוני הקבוצה והשתתפות במשחקיה עם החזרה מהפגרה.

נלחם בשביל שניים: תאו הרננדז רוצה לזכות במונדיאל גם בשביל אחיו
אין עוד מלבדו? הסגידה לליאונל מסי כבר לא פרופורציונלית
זיקוקים האירו את שמי פריז: "אפשר לעשות היסטוריה"

רפאל וראן עם ז'ול קונדה נבחרת צרפת. רויטרס
הגעה לשלב מאוחר שווה יותר כסף למועדון. וראן וקונדה/רויטרס

ב'טיימס' הבריטי מדווחים שמנצ'סטר סיטי תכניס לכיסה את הסכום הגדול ביותר מכל המועדונים - 4.5 מיליון פאונד, כאשר מיד אחרי נמצאת ברצלונה עם 3.32 מיליון פאונד על השתתפות 17 שחקנים במהלך הטורניר. מנצ'סטר יונייטד, אצלה ישחקו שני בלמיה - רפאל וראן וליסנדרו מרטינס, בגמר המונדיאל, תשלשל לכיסה 2.92 מיליון פאונד. את רשימת חמשת המרוויחות הגדולות סוגרות צ'לסי (2.46 מיליון פאונד) וטוטנהאם (2.32 מיליון פאונד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully