וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השדר היהודי בכה וריגש מיליונים: "כמה חיכינו, ארגנטינה אלופת העולם"

אנדרס קנטור, בן לניצולי שואה שנולד בארגנטינה ומשדר בספרדית בארה"ב, כרז תוך כדי דמעות של אושר את המשפט עליו חלם כל הקריירה. צפו בשידור המרגש

אוהדי נבחרת ארגנטינה חוגגים את הזכייה בבואנוס איירס/מתוך יוטיוב

מאות ואולי אלפי שדרים זכו להכריז על רגע הכתרתה של ארגנטינה כאלופת העולם החדשה, בעקבות הפנדל המכריע בגמר המונדיאל המלהיב מול צרפת, אבל אף אחד מהם לא היה באופוריה כמו אנדרס קנטור. השדר היהודי של טלמונדו, בן למשפחה של ניצולי שואה, נולד בארגנטינה ועבר כנער לארה"ב. מאז 1990 הוא משדר ברשת הספרדית לקהל בארה"ב ונחשב ל"קול של הכדורגל האמריקני" הודות לזעקות ה"גולללללללל" שלו, ואמש (ראשון) הגיע רגע השיא שלו, עם שידור סוחט דמעות שלאחר מכן גם סחף את הרשת.

קנטור בן ה-59 חלם לשדר זכייה של מולדתו במונדיאל. הוא חווה את כל הכישלונות בגביעי העולם והיה בעמדת השידור בגמר 2014 מול גרמניה, אז ארגנטינה הפסידה בהארכה. הפעם הוא חווה את התיקון בצורה הדרמטית והמרגשת ביותר, בקטע שהפך ויראלי תוך זמן קצר.

צפו בתקציר הגמר המטורף: ארגנטינה זכתה במונדיאל אחרי ניצחון בפנדלים על צרפת
מסי התרגש: "ידעתי שאלוהים ייתן לי את הגביע, לא פורש מהנבחרת"
"איפה מסי? הוא עם הגביע!": התפילות, הדמעות והשמחה בארגנטינה
"פיפ"א הלבישה את מסי כמו אלאדין ברגע הגדול בקריירה שלו. בושה"

צפו ברגעים המרגשים של אנדרס קנטור

כאשר לצדו הפרשן קלאודיו בורגי, קשר נבחרת ארגנטינה לשעבר ובעצמו אלוף עולם מ-1986, קנטור שאג: "גולללללללל" והחל לבכות ולחזור פעם אחר פעם על המשפטה אותו חלם להגיד כל חייו: "ארגנטינה אלופת העולם, ארגנטינה אלופת העולם, ארגנטינה אלופת העולם. מהשמיים הם עשו את זה. חבר'ה, עשיתם את זה. ארגנטינה היא אלופת העולם, מסי הוא אלוף העולם. זה לא יכול היה להיות אחרת. ארגנטינה, ארגנטינה של ליונל סקאלוני היא אלופת העולם. ארגנטינה היא אלופת העולם. 36 שנים חיכינו לזה... ארגנטינה, ארגנטינה אלופת העולם".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

בנו ניקו צייץ: "זה אבא שלי. כל חיי הוא דיבר על מראדונה, על הגדולה שבאה לפני שנולדתי. ועכשיו אני זוכה לראותו שמח כמו ב-1986. הוא הסיבה לכך שאני אוהב כדורגל כל כך. אני הכי מאושר בשבילו. ואמוס קנטור! אוהב אותך אבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully