וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום קוריאה פרסמה סגל רחב, ילד הפלא לשעבר של ברצלונה בפנים

לי סונג-וו שנחשב לפוטנציאל ענק בלה מאסיה ומשחק היום בוורונה, נכלל במפתיע ברשימה בת 29 השחקנים. בסגל שישה נציגים בלבד לליגות אירופיות, סון יונג מין מטוטנהאם השם הבולט

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: לי סונג-וו מלהיב את השדרים הקוריאנים

מאמן נבחרת דרום קוריאה, שין טה-יונג, פרסם היום סגל רחב של 29 שחקנים לקראת מונדיאל 2018. טה-יונג ינפה שישה שחקנים עד ה-3 ביוני, אז יודיע על הרשימה הסופית של 23 שחקנים שנוסעים לטורניר ברוסיה.

השם הבולט הוא כמובן סון יונג-מין מטוטנהאם - השחקן שהקוריאנים חולמים שיוביל אותם לשמינית הגמר. גם הקפטן קי סונג-יונג מסוונסי כמובן בפנים והוא צפוי לרשום בקרוב הופעה מספר 100 במדים הלאומיים.

בסגל הקוריאני יש שישה שחקנים בלבד שמשחקים באירופה. אחד מהם היה גם השחקן המפתיע ברשימה את המאמן טה-יונג: לי סונג-וו מוורונה האיטלקית, שהוזמן בפעם הראשונה. סונג-וו בן ה-20 היה חלק ממחלקת הנוער של ברצלונה בשנים 2011-2017, וכבר זכה לכינויים "מסי הקוריאני" ו"ניימאר הקוריאני".

לצערו של שחקן הכנף זריז הרגליים, ההעברה שלו נחקרה על ידי פיפ"א והתבררה כלא חוקית. ברצלונה נענשה באמברגו העברות (גם בגלל העברות נוספות של קטינים) ונאסר עליו להשתתף במשחקים רשמיים עד גיל 18.

בקיץ האחרון ורונה רכשה אותו מבארסה תמורת 1.5 מיליון יורו, אולם לאימפריה הקטלאנית יש זכות ראשונים לקנות אותו בחזרה עד קיץ 2019. אם הוא ישרוד את הניפוי וגם ירשום הופעה משכנעת במונדיאל, אולי הוא יוכל לחלום על חזרה למועדון בו בילה מגיל 13 עד גיל 19.

עוד בנושא:

דני אלבס הפצוע ייעדר ממונדיאל 2018
שחקני נבחרת ספרד יעברו קורס ב-VAR
רפא מארקס צפוי להיכלל בסגל של מקסיקו

לי סונג-וו במדי קבוצת הנוער של ברצלונה ב-2016. GettyImages
רק בן 20 וכבר עבר כל כך הרבה. סונג-וו במדי קבוצת הנוער של ברצלונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully