וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2018 - סיקור יומי - היום השמיני | 21.6.2018

15:00 דנמרק - אוסטרליה, 18:00: צרפת - פרו, 21:00: ארגנטינה - קרואטיה. השידורים, האצטדיונים, הטבלאות וההכנות: כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי היום בגביע העולמי

15:00 דנמרק - אוסטרליה

קוסמוס ארנה (סמארה), בית ג'
כאן 11,מכאן 33, 4k ובדיגיטל

הדנים פתחו ברגל ימין את הטורניר עם 0:1 קטן על פרו, וכעת הם יודעים שניצחון נוסף על אוסטרליה יציב אותם עם רגל וחצי בשלב הבא. כריסטיאן אריקסן וחבריו לא הרשימו במשחקם הראשון, אבל עשו את המוטל עליהם והתבססו על ההגנה המשובחת ששוב שמרה על שער נקי, ואוסטרליה, שכמעט וסחטה תיקו מצרפת במשחקה הראשון (2:1), צריכה לבנות על הפתעה גדולה כדי לחלץ נקודות שישאירו אותה בתמונת ההעפלה.

עוד בנושא

הכל על מונדיאל 2018 בוואלה! ספורט
ללוח המשחקים המלא של המונדיאל
לסגלים המלאים של 32 הנבחרות

18:00 צרפת - פרו

האצטדיון המרכזי (יקטרינבורג), בית ג'
כאן 11,מכאן 33, 4k ובדיגיטל

לצרפת יש הרבה מה להוכיח אחרי משחקה הראשון בו גירדה 1:2 קשה על אוסטרליה תוך תצוגת יכולת פושרת מאוד, ולמזלה היא מגיעה אחרי ניצחון כך שהלחץ על כתפיהם של שחקניו של דידייה דשאן לא יהיה גדול מדי. מנגד, הפרואנים התאכזבו מההפסד 1:0 לדנמרק, בו החמיצו פנדל ועוד כמה מצבים טובים, והם ינסו להפתיע את הטריקולור ולהימנע מהפסד שני ברציפות.

21:00 ארגנטינה - קרואטיה

אצטדיון ניז'ני נובגורוד, בית ד'
כאן 11,מכאן 33, 4k ובדיגיטל

ארגנטינה הלחוצה מגיעה למשחק ענק כבר במשחקה השני, בעקבות המעידה ב-1:1 מול איסלנד. החמצת הפנדל של ליאונל מסי והיכולת הרעה של כוכב האלביסלסטה וחבריו העלו את מפלס החרדה בבואנוס איירס לשיא חדש, במיוחד אחרי שהקרואטים המוכשרים גברו בקלות 0:2 על ניגריה וטיפסו לראש הבית. כעת מסי יצטרך להעלות את הרמה, להתגבר על הביקורות המוקדמות שהוא כבר סופג, ולהתגבר על המשוכה הקשה של קרואטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully