וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה דרוכה לקראת משחק הפתיחה, צפו בפרומו האדיר של BBC

לקראת טוניסיה (21:00, כאן11), הרשת הבריטית שחררה פרומו שהגביה, כמו בכל פעם, את מפלס הציפיות. ויין רוני מחזיק אצבעות, למפארד: "לדור הזה אין את צלקות העבר שהיו לדור שלי"

עריכה: ניר חן

הערב (שני, 21:00, כאן11) זה יקרה: נבחרת אנגליה תפתח את דרכה במונדיאל 2018, כשתפגוש את טוניסיה. על פניו הלחץ במחנה האנגלי מעט פחות גבוה מבטורנירים גדולים קודמים, בשל הסגל הצעיר יותר והמוכשר פחות, אולם באנגליה כמו באנגליה, יש שמאמינים שהפעם אפשר לעשות את זה וללכת עד הסוף. הנה, תראו את הפרומו העילאי הזה של BBC למשחק:

עוד בנושא:

טוניסיה - אנגליה: סאות'גייט הודיע על ההרכב בשבת "כדי שלמאוכזבים יהיה זמן להתגבר"
מרכוס רשפורד אופטימי: "לפני יורו 2016 היה הרבה יותר לחץ"
קייל ווקר: "ברור שהייתי מעדיף לשחק כמגן, זו העמדה שלי כל חיי"

פרנק למפארד למוד האכזבות אמר: "היה בילד-אפ ארוך לאנגליה, המתח הולך ונבנה. כששחקן במונדיאל אתה מרגיש כמה מיוחד זה, ואני מקווה שהשחקנים יוכלו לשלוט בזה. בגלל שיש חבורה טובה וצעירה, אני מקווה שהם יהיו חסרי פחד ויעשו את הדברים בצורה רגילה. אין להם את צלקות העבר. לי היו. הדור שלי לא הצליח. לא הצלחנו לזכות בשום דבר, הגענו לרבע הגמר וזהו זה, והזכרונות הללו תמיד נותרו איתנו.

"החבר'ה כרגע צעירים, רעננים, זה מרגיש שהם יודעים מה לעשות על הבמה הגדולה. אני מקווה שזה יתורגם לכר הדשא. אנגליה צריכה לנצח הערב, אבל ראינו שברזיל וגרמניה לא הצליחו לעשות זאת".

ז'וזה מוריניו אמר על משחק הפתיחה: "ראיתי את משחק ההכנה של טוניסיה מול פורטוגל ולא התרשמתי כל כך. מבחינת פוטנציאל וסגנון, טוניסיה מזכירה את מקסיקו, לדעתי אנגליה צריכה לנצח, אבל גם ברזיל, גרמניה וארגנטינה היו צריכות לנצח, כך שאני לא יודע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הסגל האנגלי עם 22.5 הופעות בממוצע - הכי נמוך אי פעם בתולדות נבחרת שלושת האריות

אוהד אנגלי שעשה את דרכו לאצטדיון התעמת עם שוטרים רוסים ברכבת ועוכב לחקירה. אוהד נוסף נפצע בידו, ככל הנראה לאחר ששבר חלון ברכבת, ונשלח לבית החולים.

ויין רוני נרגש

ג'ק ווילשייר שלא נכלל בסגל מאחל הצלחה לחברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully