וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגריה - ארגנטינה: סמפאולי טוען ש"גרמו לי להרגיש כמו עבריין"

מסי וחבריו חייבים ניצחון על הסופר איגלס (וסיוע קרואטי) אם ברצונם להימנע מהשפלה היסטורית. ארמאני צפוי לפתוח. מאמן ניגריה: "אוהבים את מסי, אבל לא נחלק מתנות" (ג', 21:00, כאן11)

מחזור 3הסתיים26/06/2018
ניגריה
  • מוזס (51, פנדל)
2:1
  • (14) מסי
  • (86) רוחו
ארגנטינה
עריכת וידאו: מתן חדד

ניגריה

הניצחון על איסלנד החזיר את הניגרים לתמונת ההעפלה, וכעת הם תלויים בעצם. ניצחון יקפיץ אותם לשלב הבא, גם תיקו ואיבוד נקודות של איסלנד מול קרואטיה או תיקו בצירוף ניצחון איסלנדי בפער של פחות משלושה שערים ישלח את הסופר איגלס לשמינית הגמר. המאמן גרנט רוהר שעבר למערך של שלושה בלמים מול איסלנד לא צפוי לערוך שינויים במערך או בהרכב.

גרנוט רוהר: "כמה שאנחנו אוהבים את מסי ונהנים לראות אותו משחק, הפעם זה נגדנו ככה שיש לנו רק אפשרות אחת - להביא לכך שזה יהיה משחקו האחרון במונדיאל. אנחנו לא כאן כדי לראות אותו משחק, אנחנו כאן כדי לעשות תוצאה. אנחנו מקצוענים, אנחנו חייבים להגן על צבעיה של ניגריה ובכדורגל אין רחמים או חמלה. כולם רוצים לנצח ואסור לחלק מתנות, אפילו אם יש מולך שחקן שאתה אוהב".

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
איסלנד - קרואטיה: דאליץ' ישלב מחליפים, האלגרימסון ישנה מערך
צרפת תעשה רוטציה מול דנמרק, תיקו יספיק לשתיהן כדי לעלות מבית ג'
עוד בבית ג': אוסטרליה חייבת ניצחון על פרו שכבר הודחה מהמונדיאל

מאמן נבחרת ארגנטינה חורחה סמפאולי. רויטרס
רגע האמת. חורחה סמפאולי/רויטרס

ארגנטינה

רגע האמת של ארגנטינה הגיע - להיות או לחדול, על החיים ועל המוות. ליאונל מסי וחבריו יודעים שהם חייבים ניצחון, בצירוף איבוד נקודות של איסלנד מול קרואטיה במשחק המקביל, או ניצחון איסלנדי בהפרש נמוך מהניצחון הארגנטינאי על ניגריה. כל תוצאה אחרת תגרום להדחה סנסציות כבר בשלב הבתים, וברור שיכולת דומה לזו שהציגו האלביסלסטה מול איסלנד וקרואטיה לא יספיקו להם מחר. חורחה סמפאולי שנמצא תחת לחץ יוצא דופן צפוי לערוך מספר שינויים, כשבין היתר ווילי קבאז'רו יסופסל לטובת פרנקו ארמאני. אבר באנגה ואנחל די מריה שלא קיבלו אפילו דקה מול הקרואטים צפויים לפתוח בקישור בעוד גונסאלו היגואין ככל הנראה יחליף את סרחיו אגוארו.

"העולם הווירטואלי לא מטריד אותי", אמר סמפאולי לקראת ההתמודדות הקריטית, "המציאות של ארגנטינה מסובכת ויש לנו הרבה עבודה. אני משוכנע שאפשר לכתוב מחר את הסיפור מחדש. זה לא פשוט עבורי, בעולם הווירטואלי גרמו לי להרגיש כמו עבריין אחרי ההפסד. אם נחשוב על זה, עדיף שלא נהיה במקצוע הזה. אני מאמן, יש לי רעיון ברור בקשר למה שאני רוצה ואני נלחם עבור הצלחת הנבחרת. היה שבוע קשה, ההפסד לקרואטיה טלטל אותנו. אנחנו מוכרחים לנצח וגם תלויים בתוצאה במשחק השני. בדרך בה המשחק מול קרואטיה התפתח לא התאימה למסי. ננסה להשתפר ונקווה שמחר הוא יוכל לקבל הרבה יותר כדורים. אני בטוח שנוכל להעפיל. מחר יהיה לנו גמר ראשון מתוך חמישה".

פרנקו ארמאני: "מה שקרה לקבאז'רו זה נורמלי, זה יכול לקרות לכולם. כל אחד נאלץ לחוות רגעים כאלה, תמכנו בו ועודדנו אותו". לכתבה על השוער שעומד לשחק לראשונה במדי האלביסלסטה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שוער נבחרת ארגנטינה פרנקו ארמאני. רויטרס
ארמאני יוצב בין הקורות/רויטרס

טריוויה

* שתי הנבחרות נפגשו עד כה שמונה פעמים. ארגנטינה ניצחה חמש פעמים, ניגריה פעם אחת ושני משחקים הסתיימו בתיקו. במונדיאל האחרון, ניצחה ארגנטינה 2:3 את הסופר איגלס, אך במפגש האחרון, במשחק ידידות ב-2017, ניצחו האפריקאים 2:4.

* בגביע העולמי, עם זאת, ארגנטינה ניצחה את כל ארבעת המפגשים.

* ארגנטינה מחזיקה ברצף הגרוע ביותר שלה בגביע העולמי עם ארבעה משחקים ללא ניצחון (שתי תוצאות תיקו, שני הפסדים).

* ניגריה מנסה לנצח שני משחקים ברציפות בגביע העולמי בפעם הראשונה מאז 1998.

* ליאונל מסי בעט 12 פעמים לשער עד כה (8 יותר מכל שחקן אחר בארגנטינה), אך עדיין לא כבש.

* ארגנטינה מעולם לא סיימה שלב בתים במונדיאל ללא אף ניצחון.

* ניגריה מעולם לא ניצחה נבחרת לא אירופאית במונדיאל.

מאמן נבחרת ניגריה גרנוט רוהר. רויטרס
גרנוט רוהר/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: ג'ונייט צ'אקיר (טורקיה)
אצטדיון: קרסטובסקי (סנט פטרסבורג)
קהל: 64468

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully