וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסלנד - קרואטיה: דאליץ' רוצה נקמה ספורטיבית, האלגרימסון מתרגש

מאמן קרואטיה יעניק מנוחה לשחקני המפתח (ג', 21:00, ספ' 5): "יהיה נחמד להחזיר להם על ההפסד ששלח אותנו לפלייאוף". האיסלנדים חולמים על העפלה: "זה יהיה ההישג הגדול בהיסטוריה שלנו"

מחזור 3הסתיים26/06/2018
איסלנד
  • סיגורדסון (76, פנדל)
2:1
  • (53) באדלי
  • (90) פרישיץ'
קרואטיה
עריכת וידאו: מתן חדד

איסלנד

כשהיא עדיין מחזיקה בסיכוי להעפיל לשמינית הגמר, איסלנד תהיה חייבת להגיע למשחק נגד קרואטיה במגמה התקפית. רגנאר סיגורדסון נפצע נגד ניגריה, אבל האיסלנדים מקווים שהוא יהיה כשיר. יוהאן גודמונדסון שפספס את המשחק הקודם, שוב ייעדר. המאמן היימיר האלגרימסון מתלבט אם לפתוח אם חלוץ חוד אחד או שניים, כשהתחזית היא שאמיל הלפרדסון יפתח במקום יון דאדי בדוורסון.

היימיר האלגרימסון: "אם נצליח לעלות לשמינית הגמר, זה יהיה כנראה ההישג הכי גדול של איסלנד בהיסטוריית הכדורגל הקצרה שלה. כבר ניצחנו את קרואטיה בעבר, ועכשיו אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולקוות לתוצאה טובה במשחק השני. נקווה שהאוהדים יהיו לצידנו ונוכל לשחק טוב עבורם ולעשות את העבודה שלנו".

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ניגריה - ארגנטינה: רגע האמת הגיע, המהפכה של סמפאולי תעבוד?
צרפת תעשה רוטציה מול דנמרק, תיקו יספיק לשתיהן כדי לעלות מבית ג'
עוד בבית ג': אוסטרליה חייבת ניצחון על פרו שכבר הודחה מהמונדיאל

הרכבי הקבוצות

שופט: אנטוניו מתאו לאהוס (ספרד)
אצטדיון: רוסטוב ארנה (רוסטוב)
קהל: 43472
מאמן נבחרת איסלנד היימיר האלגרימסון. רויטרס
האלגרימסון עדין מאמין/רויטרס

קרואטיה

איבן ראקיטיץ', אנטה רביץ', שימה ורסאלקו, מריו מנדז'וקיץ' ומרצלו ברוזוביץ' נמצאים מרחק צהוב אחד מהרחקה ואף אחד מהם לא צפוי לפתוח. קרואטיה כבר עלתה והמאמן זלטקו דליץ' ינצל את ההזדמנות כדי לתת מנוחה לחלק גדול מהשחקנים. גם על הספסל של קרואטיה יש כמות אדירה של כישרון ויכולת ולמרות השינויים, אי אפשר להגיד שהבלקנים יגיעו כאנדרדוג.

זלטקו דאליץ: "לא אכפת לי מנבחרות אחרות, אנחנו מתעסקים בשלנו. אנחנו מכירים את איסלנד היטב והם מכירים אותנו כי נפגשנו במוקדמות. כשהפסדנו להם וונאלצנו לשחק בפלייאוף, כך שלמרות שמדובר במצב חדש לגמרי, זו תהיה דרך נחמדה להחזיר להם. אנחנו רוצים להמשיך עם היכולת משני המשחקים הראשונים".

מאמן נבחרת קרואטיה זלטקו דאליץ'. רויטרס
דאליץ' רוצה להמשיך במומנטום/רויטרס

טריוויה

* שתי הנבחרות שיחקו באותו בית מוקדמות מונדיאל ודווקא איסלנד הייתה זו שעלתה אוטומטית. קרואטיה נזקקה לפלייאוף כדי להעפיל לטורניר.

* שתי הנבחרות נפגשו 6 פעמים. המאזן: 4 ניצחונות קרואטים, ניצחון אחד איסלנדי ותיקו אחד.

* קרואטיה מעולם לא סיימה במקום הראשון בבית שלה במונדיאל.

* קרואטיה עשויה להפוך לנבחרת הרביעית בלבד בהיסטוריה של המונדיאלים שמסיימת את שלב הבתים עם שלושה ניצחונות וללא ספיגה. רק שלוש עשו זאת בעבר: ברזיל (1986), איטליה (1990), ארגנטינה (1998).

* רגנאר סיגורדסון וארון גונארסון ירשמו הופעה מספר 80 במדים הלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully