וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולומביה - אנגליה: חאמס התאמן בנפרד, פקרמן "מקווה שיהיה מוכן"

שלב שמינית הגמר יינעל עם קרב מסקרן (שלישי, 21:00, כאן 11). הקשר בספק למרות ש"לא מדובר בפציעה חמורה", מוריאל עשוי לפתוח במקומו. דלף טס ללידת אישתו: "יש דברים חשובים מכדורגל"

שמינית הגמרהסתיים03/07/2018
קולומביה
  • מינה (90)
5:4
  • (57, פנדל) קיין
אנגליה
רויטרס

קולומביה

שלב שמינית הגמר של מונדיאל 2018 יינעל מחר (שלישי, 21:00, כאן 11) עם מפגש מרתק בין קולומביה לאנגליה באוטקריטיה ארנה במוסקבה. שתי הנבחרות יודעות שבשל הדחתה של נבחרת ספרד, המנצחת במפגש עשויה להיות הפייבוריטית ללכת עד הסוף ולהגיע לגמר בהתחשב ביריבות שהיא עשויה לפגוש בהמשך. קולומביה מעולם לא ניצחה את אנגליה, ואף הפסידה לה בשלב הבתים של מונדיאל 1998. נבחרתו של חוסה פקרמן אמנם פתחה את הקמפיין הנוכחי עם הפסד ליפן, אבל ניצחונות על פולין וסנגל סידרו לה את ראשות בית ח' ומפגש מסקרן עם נבחרת שלושת האריות. חאמס רודריגס עדיין בספק להתמודדות, וכשירותו תיקבע ככל הנראה רק בסמוך לשריקת הפתיחה. היום הוא לא פתח את האימון עם חבריו וערך מתיחות בצד, ולא ברור האם הצטרך לאימון לאחר שהתקשורת עזבה. אם לא יפתח, הוא צפוי להיות מוחלף על ידי לואיס מוריאל. קולומביה הגיעה לראשונה לשלב רבע הגמר במונדיאל הקודם בברזיל, והפעם היא תשמח להגיע רחוק יותר.

גם חוסה פקרמן דיבר על המירוץ להשבת כשירותו של חאמס. "קיבלנו חדשות טובות בבדיקת ה-MRI שבוצעה אחרי המשחק, שהבהירה שלא מדובר בפציעה חמורה. עדיין יש לנו מעט זמן עד המשחק כדי לראות כיצד הוא מרגיש, ואני מקווה שיהיה מוכן. כמובן שלואיס מוריאל עשוי להחליף אותו שוב, הוא היה מצוין מול סנגל".

"זה טורניר עמוס משחקים ואין הרבה זמן להתאושש אז כמובן שיש יתרון לאנגליה", התייחס הארגנטינאי לכך שכוכבי שלושת האריות נחו במשחק הקודם, "אבל התחזקנו לאורך הטורניר, צברנו ביטחון ואנחנו מאמינים בעצמנו".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
שבדיה - שוויץ: השוויצרים חולמים על טורניר "בלתי נשכח"
המרחק שבין השמייכלים לאופירה וברקו: על ערב השידורים של קרואטיה ודנמרק

מאמן נבחרת אנגליה גארת' סאות'גייט, אשלי יאנג. רויטרס
סאות'גייט מרוצה מהחיבור לאוהדים/רויטרס

אנגליה

האנגלים עלו מהמקום השני בבית ז' הודות לניצחון דרמטי על טוניסיה (1:2) וטיול קליל מול פנמה (1:6). הציפיות בממלכה עלו בשל היכולת הטובה בשלב הבתים והיריבות הצפויות עד שלב הגמר. האוהדים האנגלים מסתמכים בעיקר על היכולות האישיות של הארי קיין ודלה עלי, ומקווים שהנבחרת הצעירה והבלתי מנוסה של גארת' סאות'גייט תוכיח שהיא מסוגלת להגיע רחוק במבחן הקשה ביותר שלה עד כה. הארי קיין נמצא במקום הראשון במירוץ למלכות השערים עם חמישה והוא ישמח למצוא את הרשת. נבחרת שלושת האריות חולמת על שחזור הזכייה משנת 1966, אבל תחילה תסתפק קודם כל בלעבור את שלב רבע הגמר, אותו לא עברו ממונדיאל 1996.

מי שייעדר מהסגל של הנאגלים הוא פביאן דלף, שטס חזרה הביתה על מנת ללוות את אישתו בחדר הלידה. גארת' סאות'גייט: "יש דברים חשובים יותר מכדורגל. אישתו כורעת ללדת והוא צריך להתמקד במשפחה שלו כרגע".

המאמן דיבר על השינוי בגישה של האוהדים לנבחרת שלו. "לפני עשרה חודשים העפלנו למונדיאל ואנשים זרקו מטוסי נייר על הדשא בוומבלי, ובדרך חזרה למלון במלטה האוהדים שרו לנו שירים מעליבים", סיפר, "אני מרגיש כאילו הצלחנו לחבר חזרה את הנבחרת לציבור, כאילו יצרנו התרגשות בזכות העבודה ששיחקנו בסגנון שהוכיח מה הדור הצעיר שלנו מסוגל לעשות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רדאמל פלקאו שחקן נבחרת קולומביה עם מאמנו חוסה פקרמן. רויטרס
רוצים להמשיך לחגוג. פקרמן ופלקאו במסיבת העיתונאים/רויטרס

טריוויה

* זה יהיה המפגש השישי בסך הכול בין שתי הנבחרות. המאזן עד כה: שלושה ניצחונות לאנגלים, שניים לקולומביאנים.

* שתי הנבחרות נפגשו בשלב הבתים של מונדיאל 1998 בצרפת: נבחרת שלושת האריות חגגה ניצחון 0:2. דארן אנדרטון ודייויד בקהאם התכבדו בכיבושים, המאמן הנוכחי גארת' סאות'גייט ישב על הספסל.

* את קולומביה הדריך באותו משחק הרנן דריו גומס שהתייצב למונדיאל הנוכחי כמאמן נבחרת פנמה.

* המפגש האחרון בין שתי הנבחרות נערך ב-31 במאי 2005 במסגרת ידידותית. אנגליה ניצחה 2:3 בזכות שלושער של מייקל אואן.

* אנגליה מחפשת רבע גמר ראשון מאז 2006 ותשיעי בסך הכול, בעוד קולומביה מקווה לרשום העפלה שנייה ברציפות ולהשוות את הישג השיא.

הרכבי הקבוצות

שופט: מארק גייגר
אצטדיון: אוטקריטיה ארנה (מוסקבה)
קהל: 44190

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully