וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו חזיר בצמרת העץ": חורחה סמפאולי חוטף אש מכל הכיוונים

מאמן ארגנטינה לא מוותר על התפקיד ("הוא חולם על זכייה בקטאר") והמתקפות נמשכות. הצ'ילבה בורגי: "איש לא מבין איך הגיע עד למעלה. מכעיס אותי שבנאדם מוכר עפיפונים כשאין רוח". אבא של היגואין: "איך השאיר 600 שערים על הספסל?"

עריכת וידאו: מתן חדד

הפרידה של חורחה סמפאולי מנבחרת ארגנטינה נראית בלתי נמנעת, אבל בינתיים הוא עדיין מחזיק בתפקיד וראשי ההתאחדות לא יודעים כיצד להיפטר מחוזהו לארבע השנים הבאות. על פי האתר "אולה", סמפאולי משוכנע כי הידע שלו עולה על כל מאמן ארגנטינאי אחר כיום והוא "מאמין שהוא היחיד שיכול להקנות לנבחרת זהות ולהחזיר אותה לטופ העולמי בתקופה הנוכחית, כשהמטרה הגדולה בחייו היא להשתקם אחרי הכישלון ברוסיה ולזכות בגביע העולמי בקטאר".

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
בלגן בארגנטינה: "מסי ומסצ'ראנו ברחו מהמחנה וטסו ללא אישור"
קיליאן אמבפה עשה לו טובה: החיסול האלגנטי של ליאונל מסי וארגנטינה
מסצ'ראנו הודיע על פרישה מהנבחרת. בארגטינה תוהים: גם מסי יעזוב?

מאמן נבחרת ארגנטינה חורחה סמפאולי. GettyImages
מוכר העפיפונים. חורחה סמפאולי/GettyImages
"כשאני רואה את סמפאולי עושה שרירים על הספסל, כולו מקועקע, אני אומר: 'שים על עצמך חולצה, אתה לא יכול לייצג כך את הנבחרת'"

הביקורות ממשיכות בינתיים לזרום מכל עבר. המאמן קלאודיו בורגי, איתו לסמפאולי יש מתיחות לאחר שתפס את מקומו בנבחרת צ'ילה, תקף בראיון ל-TYC ספורטס: "אני מעריץ את סמפאולי מאוד, בשכונה שלי היינו קוראים לו חזיר בצמרת העץ, כי אף אחד לא מבין איך הגיע עד למעלה. כדי להגיע לאן שהוא הגיע, ולעשות מה שהוא עשה, אתה צריך להיות אדם מאוד חכם. הוא לא חייב להבין כדורגל, אבל הוא מאוד אינטליגנט.

"יש לי שתי דעות עליו", המשיך בורגי. "הדעה המקצועית טובה, אבל הדעה האישית, האנושית, רעה מאוד. אחרי כישלון ספורטיבי כזה, שבאמת היה גדול, הדבר הראשון שהיה צריך לומר הוא: 'אני לא יכול להתמודד עם זה, אני מעדיף לעזוב'. אבל הבחור בא ואומר: 'אני צריך לשקול את עתידי'. יש סעיף והכול טוב, אבל מבחינתי אין סכום כסף שיכול לקנות כבוד. אני רואה את המאסטרו טבארס על הספסל של אורוגוואי, בקושי הולך, עוצר מסיבת עיתונאים ומסביר הכול. כשאני רואה את סמפאולי עושה שרירים על הספסל, כולו מקועקע, אני אומר: 'שים על עצמך חולצה, אתה לא יכול לייצג כך את הנבחרת'. אין לי דבר נגדו, אבל אני נגד אנשים שמוכרים עפיפונים כשאין רוח. זה מכעיס אותי, הבנאדם הזה כל הזמן מוכר עפיפונים".

עוד באותו נושא

ארגנטינה: אגוארו עקץ את סמפאולי, "מסי עובר גיהינום", מראדונה מציע לאמן בחינם

לכתבה המלאה
גונסאלו היגואין, שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
אבא כועס. גונסאלו היגואין/רויטרס
"יש לו 600 שערים על הספסל עם הבן שלי ועם אגוארו, והוא לא בחר אף אחד. אם אתה לא אוהב את גונסאלו, שים את קון. במקום זה, קיבלנו את אנסו פרס כ-9 מדומה. זה לא נראה לכם מוזר?"

גם חורחה, אביו של גונסאלו היגואין, יצא נגד המאמן בעקבות העובדה שהשאיר את בנו ואת קון אגוארו על הספסל בשמינית הגמר מול צרפת. "אני עדיין לא מבין מדוע ארגנטינה שיחקה בלי 9 אמיתי מול הצרפתים", אמר היגואין סניור. "יש לו 600 שערים על הספסל עם הבן שלי ועם אגוארו, ועדיין הוא לא עלה עם אף אחד מהם. אם אתה לא אוהב את גונסאלו, שים את קון. במקום זה, קיבלנו את אנסו פרס כ-9 מדומה. זה לא נראה לכם מוזר?".

ההתאחדות הארגנטינאית מפנטזת על פפ גווארדיולה כמאמן הבא של הנבחרת, אך מי שהציע עצמו לתפקיד בינתיים הוא שחקן העבר מריו קמפס, אלוף העולם עם ארגנטינה ב-1978, שאמר ל-ESPN: "לא יהיה קל לקחת את הנבחרת כי יש מדינה שלמה מאחוריך ועליך, אבל אני מוכן לאתגר כזה".

קמפס הצטרף למעשה לדייגו מראדונה שהציע לחזור לאמן את הנבחרת בחינם, אבל בארגנטינה מאמינים כי ריקרדו גארקה, מרסלו גז'ארדו ומאוריסיו פוצ'טינו הם המועמדים הבכירים, כל עוד גווארדיולה לא יפתיע ודייגו סימאונה יישאר בסירובו לעשות הסבה לקריירה של מאמן נבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully