וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזאר: "הייתי מעדיף להפסיד 5:0 ולא לנצח עם נבחרת כמו צרפת"

כוכב הבלגים לא ריחם על הטריקולור אחרי ההפסד: "היינו יותר טובים, נחזור כמו גדולים ביורו עוד שנתיים". גם טיבו קורטואה הסכים: "הם הסתגרו במשך כל הטורניר. היינו צריכים להיות מוכנים"

עריכת וידאו: מתן חדד

נבחרת בלגיה כשלה אמש (שלישי) בניסיון להעפיל לגמר המונדיאל הראשון בתולדותיה. זאת לאחר שהחבורה המוכשרת של רוברטו מרטינס הרימה דגל לבן והפסידה 1:0 לנבחרת צרפת. סמואל אומטיטי היה זה שהתכבד בשער הניצחון עבור הטריקולור בדקה ה-51. זה היה ההפסד הראשון של הבלגים לאחר 24 משחקים והם לבטח ינסו להסתער שוב על הגביע העולמי בעוד ארבע שנים. מי שספג את מירב הביקורות בתקשורת הבלגית וגם העולמית היה קווין דה בראונה, שהיה רחוק משיאו והרבה לאבד כדורים. גם מוסא דמבלה, שפתח במפתיע והוחלף אחרי שעה של משחק, ספג ביקורות בעקבות העבירות הרבות שביצע והאנמיות במרכז השדה.

עוד בנושא
מומחים ברוסיה: "לקחת שאיפה מאמוניה זה כמו למרוח יוד על פצע בברך"
דאבור שוקר: "הייתי נותן ללוקה מודריץ' שלושה קולות לכדור הזהב"
נפתחה עצומה להקמת פסל בדמות סאות'גייט: "אנחנו גאים בו מאוד"

רוברטו מרטינס מאמן נבחרת בלגיה. רויטרס
"הגישה הייתה נפלאה". מאמן נבחרת בלגיה רוברטו מרטינס/רויטרס

מי ששוב הצטייין למרות ההפסד של הבלגים היה אדן הזאר, שניסה לעשות ככל שביכולתו והיה המנוע של השדים האדומים במרכז השדה. הזאר ביטא את אכזבתו לאחר המשחק וגם ביקר את היריבה: "קשה להפסיד במשחק חצי גמר מונדיאל בצורה כזו, הייתי מעדיף להפסיד 5:0 אחרי משחק גרוע. היינו יותר טובים מצרפת. ידענו שהם מאורגנים בחלק האחורי ובחלק הקדמי יש להם שחקנים טובים, אבל אני מרוצה מהיכולת שהצגנו".

הזאר, שפרץ דווקא במדי ליל הצרפתית עמה הוא זכה באליפות, לא ריחם על הטריקולור כשאמר: "אני מעדיף להפסיד עם בלגיה מאשר לנצח עם נבחרת צרפתית כזו. שיחקנו כדורגל יפה שהרבה יותר מתאים למשחק שלי. שכנענו את כולם שאנחנו יודעים לשחק כדורגל נהדר. כל השחקנים היו מעולים. היום הפסדנו אבל בעוד שנתיים תהיה שוב אליפות אירופה ונחזור בגדול".

המאמן רוברטו מרטינס התייחס להפסד בחצי הגמר ואמר: "זה היה משחק מאוד צמוד והוא הוכרע על ידי מזל. עבורנו זה היה נורא. אני גאה, אבל מאוכזב. הגישה של השחקנים שלי הייתה נפלאה ולא יכולתי לבקש מהם יותר. חייבים להבין שבכדורגל יש קבוצה אחת שמנצחת ויש קבוצה אחת שמפסידה. אנחנו עשינו את מה שאנחנו יכולנו. עכשיו צריך לעכל את האכזבה".

בנוגע לשער שספגה בלגיה אחרי נגיחה של סמואל אומטיטי אמר המאמן הספרדי של הבלגים: "זה בדיוק הפרט הקטן שמכריע חצאי גמר של מונדיאלים. נותר לנו עוד משחק אחד כאן (על המקום השלישי) ואני רוצה שנסיים עם טעם טוב. לא מגיע לנו לסיים את הטורניר הזה בטעם רע".

השוער טיבו קורטואה היה תקיף והכריז: "אני לא חושב שהם היו טובים מאיתנו. הם התגוננו במשך כל המשחק. אסור היה לנו להיות מופתעים. הם עשו את זה כל הטורניר".

עוד באותו נושא

צרפת ניצחה את בלגיה 0:1 ועלתה לגמר מונדיאל 2018

לכתבה המלאה

הבלגים נפרדים מהטורניר

ברכות לשדים האדומים מקים קלייסטרס

עוד מבט על המצב הלא פשוט של תיירי הנרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully