וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאות'גייט: "אנגליה הנוכחית דומה מאוד לנבחרת גרמניה של שנת 2006"

מאמן שלושת האריות לוקח דוגמא מהמנשאפט שאחרי 2006 העפילו לחמישה חצאי גמר רצופים ביורו ובמונדיאל ומייעד לססניון, פודן, סאנצ'ו ולוקמן הצעירים תפקיד מפתח ב-2022: "התהליך רק החל"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:אורן אלבלק

המודל לחיקוי של נבחרת אנגליה אחרי ההעפלה לחצי גמר המונדיאל - נבחרת גרמניה של שנת 2006. מאמן נבחרת שלושת האריות גארת' סאות'גייט אמר היום (שישי) לתקשורת האנגלית שהוא מוצא קווי דמיון רבים בין הקמפיין של שחקניו לבין זה של המנשאפט לפני 12 שנה, שאחריו הגרמנים המשיכו לחמש העפלות רצופות לחצאי גמר בטורנירים גדולים (יורו או מונדיאל).

"התחושה היא שאנחנו נמצאים בדיוק באותו מקום כמו גרמניה ההיא", אמר המאמן. "ב-2006 גרמניה קיבלה מחדש את אהדת הקהל והראתה סימנים אמיתיים של התקדמות. בשנים שאחר כך הם המשיכו להתקדם ולהגיע לשלבים האחרונים של כל טורניר גדול. אמנם לקח להם שמונה שנים כדי לזכות במונדיאל, אבל בסופו של דבר אני חושב שאנחנו צריכים לשאוף להיות כמותם".

עוד בנושא

הביקורות על אמבפה גוברות, מונייה: "נראה שמישהו משפיע עליו לרעה"
נסטור פיטאנה נבחר לשפוט את גמר המונדיאל בין צרפת וקרואטיה
דאליץ': "האנגלים לא כיבדו אותנו, חוללנו פלאים עם לב ותשוקה"
"מודריץ' מעצב את נבחרת קרואטיה, אולי גם את המונדיאל כולו"

שחקני נבחרת אנגליה. רויטרס
הרוויחו את הקהל מחדש. נבחרת אנגליה/רויטרס

ב"דיילי מייל" דווח אמש שארבעה שחקנים צעירים נמצאים על הרדאר של סאות'גייט לקראת השנים הבאות: ריאן ססניון (פולהאם 18), פיל פודן (מנצ'סטר סיטי, 18), ג'יידון סאנצ'ו (בורוסיה דורטמונד, 18) ואדמולה לוקמן (אברטון, 20). הארבעה, לטענת כלי התקשורת באנגליה, אמורים להיות שחקני הרכב משמעותיים במונדיאל 2022.

"כשחושבים על העתיד שלנו, הוא נראה מבריק", אמר סאות'גייט. "אין לי ספק שההעפלה לחצי הגמר לא היתה מקרית. זה לא עניין של הגרלה, לא של לוח משחקים נוח, שום דבר. אנחנו בעיצומו של תהליך חיובי ונראה את זה גם בשנים הבאות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ריאן ססניון שחקן פולהאם. רויטרס
העתיד של הנבחרת נראה ורוד. ריאן ססניון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully