וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יאני אינפנטינו: "זה המונדיאל הטוב אי פעם, ה-VAR ניקה את הכדורגל"

נשיא פיפ"א ערך מסיבת עיתונאים במוסקבה, החמיא למדינה המארחת ושילוב מצלמות הטלוויזיה ("אין יותר שערים מנבדל"), חשף את תאריכי מונדיאל 2022 והודה: ייתכן ויהיו בו 48 נבחרות

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו אישר היום (שישי) שמונדיאל 2022 בקטאר ייצא לדרך ב-21 בנובמבר, ויסתיים ב-18 בדצמבר, ובכך, לראשונה בהיסטוריה, ישוחק במהלך עונות הכדורגל במרבית הליגות בעולם. "הליגות ברחבי העולם מודעות לתאריכים, זו החלטה טובה כי אי אפשר לשחק כדורגל ביוני ויולי בקטאר", אמר. כרגע הגביע העולמי הבא אמור לכלול 32 נבחרות, אך לא מן הנמנע שהמספר הזה יצמח ל-48. "כרגע מדובר ב-32 נבחרות, אבל החלטה סופית עדיין לא התקבלה. אנחנו שומרים על ראש פתוח", אמר הנשיא.

אינפנטינו אף התייחס במסיבת העיתונאים שקיים היום ברוסיה ל-VAR, וטען: "הוא לא משנה את הכדורגל, הוא מנקה את הכדורגל. קשה לחשוב כעת על כדורגל בלי VAR. נגמרו השערים מנבדל בכדורגל".

ומה בנוגע למונדיאל עצמו? לטענת הנשיא שהחליף ב-2016 את ספ בלאטר, "במשך כמה שנים טענתי שזה יהיה המונדיאל הטוב אי פעם, והיום אני יכול להגיד זאת בפה מלא. רוסיה הפכה למדינת כדורגל. מיליון אוהדים מרחבי העולם הגיעו כדי לגלות זאת, ושלושה מיליארד איש צפו במשחקים בטלוויזיה".

עוד בנושא:

הפנים של צרפת: שיגעון קיליאן אמבפה תופס תאוצה ברחבי העולם
דיווח בארגנטינה: מסי דרש לייבש את לו סלסו לאחר שהפסיד לו בכדורגל-טניס
כוכבי על מול יציעים ריקים: טורניר האגדות מתקיים במוסקבה, ואף אחד לא יודע

נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו. רויטרס
מאושר מכל רגע. אינפטינו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully