וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרעיל את חדר ההלבשה": בבלגיה סימנו את האשם במשבר הנבחרת

השדים האדומים סוערים לפני קרואטיה (חמישי, 17:00, ספורט2), מרטינס ספג אש: "איזה מסר הוא מעביר כשהוא פותח עם אדן הזאר?". הכוכב הבהיר: "צחקתי כשאמרתי שההגנה איטית". קורטואה הכחיש את הדיווחים: "שקרים גדולים, לא קרה כלום בחדר ההלבשה"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 29.11/ספורט1

על רקע הדיווחים על מתיחות בחדר ההלבשה של נבחרת בלגיה, שהחמירה לאחר ההפסד 2:0 למרוקו שהעמיד את השדים האדומים על סף הדחה מהמונדיאל כבר בשלב הבתים, הפרשן המקומי פיליפ יוס סימן את מי שלדעתו אשם באווירה העכורה בין השחקנים.

"נוצר מצב בו לא נראה לנו מוזר ששוער בלתי ניתן להכנעה סופג פעמיים מאותה בעיטה חופשית, ושקשר משחק כאילו יש לו כיסוי עיניים", רמז הפרשן לטיבו קורטואה ואדן הזאר. יוס המשיך והפנה אצבע מאשימה כלפי המאמן רוברטו מרטינס: "הכל בגלל שמפנקים את הכוכבים. המסר שאתה מעביר כשאתה שם את אדן הזאר בהרכב מרעיל את חדר ההלבשה. אם אתה ישר, אתה לא יכול לפתוח עם הזאר".

כזכור, אתמול דווח כי במחנה הבלגי התרחש עימות סוער בין הזאר, יאן ורטונגן וקווין דה בראונה, ושהאחרון לא מדבר עם קורטואה, בעוד הזאר הבכור מסוכסך עם טרוסאר. אביו של השוער, תיירי, הכחיש את הטענות בריאיון לתקשורת הבלגית: "אלה שטויות".

אדן הזאר במסיבת עיתונאים של נבחרת בלגיה. BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP, GettyImages
אדן הזאר במסיבת עיתונאים של נבחרת בלגיה/GettyImages, BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP

בהמשך לאותם דיווחים, היום התייצבו אדן הזאר וקורטואה למסיבת עיתונאים. התכנית המקורית הייתה שארתור טאט ויאניק קראסקו ידברו, אלא שבעקבות הפרסומים על כאוס בחדר ההלבשה, החליטו בנבחרת לנסות ולהרגיע.

"נכתבו הרבה שטויות. לא הרבה קרה בחדר ההלבשה אחרי המשחק מול מרוקו", הבהיר הזאר. "אתמול קיימנו אסיפה טובה שנמשכה כשעה, כולם אמרו את מה שהיה להם לומר. כולנו משדרים על אותו גל. החלטנו שעדיף שהשחקנים הוותיקים ייצאו לתקשורת. אני לא מודאג מזה שהמשחק נגד קרואטיה יהיה האחרון שלי בנבחרת, יש לנו מספיק כישרון כדי לעלות שלב".

כשנשאל על העימות שהתקיים לכאורה בינו לוורטונגן ולדה בראונה, שחקן ריאל מדריד צחק וענה: "אני מסתדר עם יאן. כשאמרתי שההגנה איטית מדי, התבדחתי. אני עושה את זה לפעמים, זה מי שאני וחבריי לנבחרת יודעים זאת. קווין רק אמר שאנחנו יותר זקנים מב-2018, וזה אכן המצב. דיברתי איתו והוא הראשון שמאמין בנבחרת הזו, אחרת הוא לא היה כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טיבו קורטואה במסיבת עיתונאים של נבחרת בלגיה. BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP, GettyImages
טיבו קורטואה במסיבת עיתונאים של נבחרת בלגיה/GettyImages, BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP

קורטואה המשיך באותו קו: "אין בעיות בתוך הנבחרת. הפרסומים נועדו ליצור אווירה רעה, אבל אנחנו נחושים להילחם על ניצחון נגד קרואטיה ביום חמישי. אני הגעתי ראשון לחדר ההלבשה אחרי ההפסד למרוקו, כעסתי. הייתי שם 20 דקות ולא קרה כלום. הבעיה היא שיש יותר מדי שקרים, ובעידן הרשתות החברתיות זה עובר מאחד לשני. אף אחד לא צעק".

השוער הוסיף: "הבעיה הכי גדולה היא כשקוראים מה נכתב ברשתות או בתקשורת. יש תסכול כשמפסידים, לכן טוב שאנחנו מדברים בינינו בכנות. מה שנאמר באסיפה הקבוצתית נשאר שם. הבעיה היא לא אם מישהו הדליף, אלא אם מה שנכתב נכון. היו שקרים גדולים, אין טעם לחפש מדליף".

מונדיאל 2022 בוואלה! ספורט

ללוח שידורי המונדיאל המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully