וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנגלים לועגים לגרמניה: "השער שאושר ליפן - קארמה על למפארד"

12 שנים אחרי שער הרפאים, בממלכה חגגו סגירת מעגל אחרי השער השנוי במחלוקת של הסמוראים והדחת המנשאפט. ליניקר עדכן את המשפט האלמותי

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

ההדחה של גרמניה ממונדיאל 2022 כבר בשלב הבתים הותירה אוהדים רבים ברחבי העולם המומים. המנשאפט עשו את המוטל עליהם כשגברו 2:4 על קוסטה ריקה, אך בכל זאת סיימו את דרכם בבתים בפעם השנייה ברציפות בעקבות ה-1:2 של יפן על ספרד.

השער השני של הסמוראים הכחולים, זה שבסופו של דבר הדיח את גרמניה, היה שנוי במחלוקת. קאורו מיטומה העביר כדור רוחב לאו טנאקה שהבקיע, ותחילה השער נפסל לאחר שהכדור חצה את קו החוץ. במרבית זוויות הצילום אכן היה נראה שהכדור מחוץ לתחושי המגרש, אך בדיקת VAR קבעה כי הכדור לא חצה את הקו במלוא היקפו והשער אושר.

נבחרת יפן נגד ספרד, השער הגבולי שאושר. רויטרס
עבר או לא עבר? השער השנוי במחלוקת של יפן שעלה לגרמניה בהדחה/רויטרס

מי שחגגו את הסימבוליות של הרגע הם דווקא האנגלים, שבהחלט יודע כיצד הגרמנים מרגישים כרגע. כזכור, בשמינית גמר מונדיאל 2010 פרנק למפארד בעט מרחוק למשקוף של מנואל נוייר ופנימה, אך צוות השיפוט לא הבחין בכך שהכדור עבר בצורה ברורה את הקו והשער לא אושר. אותה בעיטה של למפארד הייתה אמורה לאזן את תוצאת המשחק ל-2:2, ובמקום זאת דהרה גרמניה בדרך ל-1:4.

"לא אכפת לי אם זה שנוי במחלוקת או לא, עכשיו אתם יודעים איך זה מרגיש. כל הכבוד יפן, זה הגיע לגרמניה", חגגו האנגלים ברשתות החברתיות, "זה בשביל שער הרפאים של למפארד. היינו צריכים לחכות 12 שנים בשביל הקארמה, אבל לראות את גרמניה עפה ככה מרגיש כל כך טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

גארי ליניקר, שבימיו כשחקן נבחרת אנגליה אמר כי "כדורגל משחקים 90 דקות ובסוף גרמניה מנצחת", התלוצץ וסיפק גרסה מעודכנת לביטוי המפורסם: "כדורגל זה משחק פשוט. 22 גברים רצים אחרי כדור במשך 90 דקות ובסוף גרמניה מנצחת, אם היא עוברת את שלב הבתים".

ג'ו קול, ששיחק בהפסד של נבחרת אנגליה לגרמניה ב-2010, לא הביע חמלה: "השער הזה עלה לגרמניה בהדחה, אבל במשחק האחרון שלי בנבחרת אנגליה, ב-2010, השער של למפארד בוודאות חצה את הקו. אני לא מגלה סימפטיה כלפיהם".

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully