וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על אנריקה: "כדי לנצח צריך יותר עבודה, פחות סטרימינג"

בתקשורת הספרדית לא מעכלים שהיו מחוץ למונדיאל במשך שלוש דקות "שנמשכו כמו נצח": "היינו על סף טרגדיה, אי אפשר להיות אופטימיים"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

נבחרת ספרד הגיעה למחזור האחרון בשלב הבתים של מונדיאל 2022 כשהיא כבר עם רגל וחצי בשמינית הגמר. לה רוחה ידעה שניצחון על יפן יבטיח לה את המקום הראשון בבית, כאשר גם תיקו אמור להספיק. עם זאת, חמש דקות של אובדן שליטה עלו לה אמש (חמישי) בהפסד 2:1 שהוריד אותה למקום השני.

הלחץ הגיע לשיאו בדקה ה-70, כאשר במשחק המקביל קוסטה ריקה עלתה ל-1:2 מדהים על ספרד. באותם הרגעים ספרד וגרמניה היו מחוץ לטורניר, אך שלוש דקות לאחר מכן קאי האברץ איזן עבור המנשאפט והחזיר את לה רוחה למקום השני, שם החזיקה מעמד עד לשריקת הסיום.

תקציר ניצחונה של יפן 1:2 על ספרד באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ספרד תפגוש בשמינית הגמר את מרוקו, ובאופן כללי נדמה שהסגנות דווקא סידרה לה את המסלול היותר נוח בשלב הנוקאאוט. עם זאת, בתקשורת המקומית רחוקים מלהיות מרוצים. "מרוקו היא התגלית של המונדיאל, ואי אפשר להיות אופטימיים", אמר תומאס רונסרו מה"אס", "האברץ הציל את ספרד. מחצית שנייה מסויטת הובילה להפסד מביך ליפן שסיימה ראשונה בבית המשוגע".

ב"מארקה" לא ריחמו על השוער אונאי סימון, לו היה חלק משמעותי בשער השוויון של הסמוראים הכחולים: "השער התחיל מהנעת כדור מסוכנת שלו, זו הופעה גרועה ויום שהוא ירצה לשכוח". על המשחק עצמו כתבו: "זו ההופעה הכי גרועה של ספרד בבתים. אחרי מחצית ראשונה סבירה, ההתפרקות במחצית השנייה השאירה אותנו תלויים במשחק המקביל".

הפרשן ג'וספ פדררול מתכנית הטלוייזיה הפופולרית "אל צ'ירינגיטו" הוסיף: "אחרי קוסטה ריקה אמרו שאנחנו פייבוריטים לזכייה, איפה האנשים שחשבו ששום דבר לא קורה? איפה אלה שאמרו שמי שמבקר את הנבחרת לא רוצה בהצלחתה? כל הכבוד ליפן ששמה אותנו במקומנו, הם לימדו אותנו שכדי לנצח צריך יותר עבודה, פחות סטרימינג". המשפט האחרון כידוע מכוון לעבר המאמן לואיס אנריקה, שלפני פתיחת המונדיאל פתח חשבון ברשת החברתית "טוויץ'" בא הוא עונה לשאלות העוקבים בשידור חי.

פדרי, שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
רגעי אימה. פדרי ומוראטה/רויטרס

בתקשורת המקומית מתקשים לעכל כי הנבחרת שהרשימה במשחקיה הראשונים הייתה מחוץ לטורניר במשך שלוש דקות, שלפי ה"מונדו דפורטיבו" נמשכו "כמו נצח": "ספרד עלתה אחרי שהייתה על סף טרגדיה".

ססאר אספיליקואטה, שבישל את שער הניצחון לאלברו מוראטה והוחלף במחצית, לפני המהפך היפני, סיכם: "עלינו, אבל אחרי שסבלנו. רצינו לעלות עם הניצחון אבל היה קשה אחרי המהפך. יפן הענישה אותנו על טעויות, כששלטנו במשחק וחיפשנו את השוויון לא מצאנו אותו. קשה להיות מרוצה אחרי הפסד, אבל זה הזמן להסתכל קדימה, כבר חושבים על שמינית הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully