וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק שני שחקני גרמניה דחפו למחאה, מתיאוס "בהלם" ממה שראה בתא הכבוד

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 12:47

גרמניה עדיין סוערת: ב"בילד" טוענים שרוב שחקני הנבחרת לא רצו להתעסק ב"סתימת הפיות", לותר מתיאוס מספר מה ראה שמסמל את כל הכישלון

תיקתקנו: סיכום אירועי הספורט 4.12/ספורט1

נבחרת גרמניה הודחה מהמונדיאל בקטאר ביום חמישי האחרון ובפעם השנייה ברציפות לא הצליחה להעפיל לשמינית הגמר, ובמדינה עדיין מנסים להבין מה עומד מאחורי הכישלון. בימים האחרונים מדברים בגרמניה במיוחד על ההתעסקות בדברים שמחוץ למשחק, כמו המחאה נגד פיפ"א והקטארים, שהפריעו להכנות ופגעו בנבחרת.

כזכור, בגרמניה התעסקו בפרשת סרט הקפטן, כאשר לאחר מכן השחקנים סתמו את הפיות בתמונה הקבוצתית לפני המשחק הראשון נגד יפן, שבו נחלו הפסד סנסציוני, שלמעשה עלה להם בהדחה. כעת מתברר שרוב שחקני הנבחרת הגרמנית בכלל לא היו בעד המחאה נגד פיפ"א.

ללוח שידורי המונדיאל המלא
מונדיאל 2022 בוואלה! ספורט

תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה עם אנטוניו רודיגר. רויטרס
מי אשם בביזיון? גרמניה/רויטרס

כזכור, גרמניה ושש נבחרות נוספות החליטו לעלות למשחקן הראשון כשהקפטן עונד את סרט האהבה על זרועו, עם צבעי הגאווה כמחאה על המדינות בקטאר נגד הלהט"בים. פיפ"א איימה כשהקפטן יספוג כרטיס צהוב, הנבחרות וההתאחדויות החליטו לחזור בהן מההחלטה, והגרמנים רק סתמו פיות. ב"בילד" טוענים שהשחקנים לא רצו בכלל להתעסק בזה - והשניים היחידים שהתעקשו ודחפו לזה הם מנואל נוייר ולאון גורצקה. השאר לא רצו לעשות כלום.

לותר מתיאוס, כוכב העבר של נבחרת גרמניה, ביקר גם הוא את ההתנהלות סביב הנבחרת: "הגישה של השחקנים לטורניר היא דבר מכריע... למה ההתאחדות לא הצליחה לפתור את הסוגיה מוקדם יותר? למה זו האחריות של השחקנים? למה הם צריכים לכסות את הפה לפני יפן, במקום להתרכז במשחק? ... ההתאחדות לא הצליחה לקבל החלטה ולתת לנבחרת להתרכז, וזה הדבר הכי חשוב!".

עוד סיפר מתיאוס: "ואחר כך כשהייתי באצטדיון ב-1:1 מול ספרד, אחרי כל המהומה עם פיפ"א, ראיתי בתא הכבוד את יו"ר ההתאחדות הגרמנית ברנד נוינדורף מדבר עם נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו, מצטלם איתו וצוחק איתו - ואני שואל: כמה הוא אמין האיש הזה, כמה אפשר להאמין להתאחדות?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בקטאר לעגו לגרמנים

גם ואלרי גזאייב, מאמן רוסיה לשעבר, אמר ש"נראה היה שנבחרת גרמניה יותר מתעסקת בזכויות הלהט"בים מאשר בכדורגל". תומאס היצלספרגר, קשר העבר (שיצא מהארון ב-2014), טען: "השחקנים היו צריכים להתעסק ביותר מדי דברים ולא היו יעילים. לזכותם ייאמר שאף אחד לא השתמש בזה כתירוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully