וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "די מריה אמר שאני גרוע? את ממפיס ספסלתי וכיום אנו מתנשקים"

מאמן הולנד התייחס לארגנטינאי אותו אימן ביונייטד לקראת רבע הגמר (שישי, 21:00) וסיפק תשובה מפתיעה בנוגע לעתידו: "האם אמשיך לאמן? אני בן 71, אבל נראה כמו אל"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.12/ספורט1

שמונה שנים אחרי חצי הגמר ביניהן בברזיל, נבחרת הולנד מחפשת נקמה בנבחרת ארגנטינה. הכתומים שנכנעו בדו קרב פנדלים לאלביסלסטה ב-2014 ינסו לשוב לחצי גמר המונדיאל לראשונה מאז שיפגשו מחר (שישי, 21:00) את ליאונל מסי וחבריו בקטאר.

מספר שחקנים מהולנד שהיו אז על הדשא נמצאים גם היום, ביניהם דיילי בלינד וממפיס דפאי שאמורים לפתוח, אך מעל כולם ניצב לואי ואן חאל. המאמן הוותיק שהדריך את הכתומים אז וגם היום יעלה למה שעלול להיות המשחק האחרון בקריירה המפוארת שלו. כידוע, ואן חאל הודיע השנה כי הוא מתמודד עם מחלת הסרטן, הוא יעזוב את התפקיד בסיום הטורניר ורונאלד קומאן כבר הוכרז כמחליפו.

כפי שהוא נוהג לעשות במונדיאל הנוכחי, גם במסיבת העיתונאים לקראת ארגנטינה סיפק ואן חאל מספר ציטוטים משעשעים במיוחד, כאשר אחד מהם נוגע לעובדה שבכל זאת ימשיך לאמן: "אף פעם אל תגיד אף פעם. קחו לדוגמא את דיק אדבוקט. הוא יותר מבוגר ממני והתחיל תפקיד חדש. אני בן 71, אבל נראה כמו אל".

ואן חאל יפגוש בשישי את אנחל די מריה, אותו אימן באותה עונה מסויטת של הארגנטינאי במנצ'סטר יונייטד. המאמן התייחס למפגש ואמר: "הוא מהשחקנים הבודדים שאמרו שאני המאמן הכי גרוע שהיה להם, בדרך כלל זה הפוך. לפעמים מאמן מקבל החלטות שאינן נחמדות לכולם, אבל הוא לא עושה כלום בלי שתהיה לו סיבה".

לצידו של ואן חאל ישב במסיבת העיתונאים ממפיס דפאי, שגם כן שיחק באותה התקופה בשדים האדומים. על השחקן ההולנדי אמר המאמן: "גם אותו ספסלתי ביונייטד וכיום אנחנו מתנשקים בפה. הוא לא רוצה נשיקה עכשיו, אבל ככה זה בכדורגל".

המאמן דיבר גם לקראת המשחק עצמו, ועל הרוב הצפוי לארגנטינה ביציעים: "מבחינתנו הטורניר באמת מתחיל מחר. השחקנים שלי מקצוענים מספיק כדי להתמודד עם 40 אלף ארגנטינאים ביציע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully