וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "נכתבו הרבה דברים, לעולם לא הייתי מפנה גב לפורטוגל"

אחרי ההדחה מהמונדיאל, כריסטיאנו סיכם את הקריירה הבינלאומית ורמז: "עכשיו זה הזמן לתת לכל אחד להסיק את המסקנות שלו"

אוהדי נבחרת מרוקו חוגגים באנטוורפן אחרי ההעפלה לחצי גמר מונדיאל 2022/טוויטר

כשהוא שיחק, וגם כשלא. כשפורטוגל ניצחה, וגם כשהודחה. בכל פעם שכריסטיאנו רונאלדו התייצב ללבוש את המדים הלאומיים הוא עמד במוקד העניינים, אבל אתמול (שבת) הקריירה הבינלאומית של אחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה הגיעה לסיומה, אחרי שפורטוגל הפסידה 1:0 למרוקו וסיימה את דרכה במונדיאל 2022 בשלב רבע הגמר. לאחר שניצל את השעות האחרונות כדי להירגע מסערת הרגשות שפקדה אותו בתום המשחק אתמול, רונאלדו העלה פוסט לאינסטגרם, סיכם את דרכו בנבחרת וענה שוב, הפעם באופן נחרץ יותר, לאלה שטענו כי חולל מהומה כשהודח מההרכב לקראת שמינית הגמר.

"לזכות בגביע העולם עבור פורטוגל היה החלום הכי גדול שלי בקריירה. למרבה המזל, זכיתי בהרבה תארים בינלאומיים, גם עם פורטוגל, אבל לשים את שם המדינה שלנו במקום הכי גבוה בעולם היה החלום שלי. נלחמתי חזק בשביל להגשים את החלום. בחמשת המונדיאלים ששיחקתי בהם לאורך 16 שנים, תמיד לצד שחקנים גדולים ועם תמיכה של מיליוני פורטוגלים, נתתי הכל. השארתי הכל על המגרש. אף פעם לא ברחתי מקרב ולא ויתרתי על החלום", כתב כריסטיאנו.

"לרוע המזל, אתמול החלום נגמר. אין טעם להגיב כשהדברים עוד חמים. אני רק רוצה שכולם יידעו שנאמרו ונכתבו המון דברים, ונעשו המון ספקולציות, אבל המסירות שלי לפורטוגל לא השתנתה לרגע. תמיד הייתי עוד שחקן שנלחם למען המטרה של כולם, ולעולם הייתי מפנה את הגב לחברים שלי ולמדינה שלי", הבהיר החלוץ בן ה-37.

עולם הכדורגל הזיל דמעה עם רונאלדו, שונאיו: זייף את הבכי
חגיגות ומהומות של אוהדי מרוקו, רגראגי: "אפריקה על קדמת הבמה"
לוח השידורים המלא של מונדיאל 2022

את הפוסט חתם רונאלדו במשפט סיום עמום משהו: "בשלב זה, אין עוד הרבה מה לומר. תודה פורטוגל. תודה קטאר. החלום היה יפהפה כל עוד הוא נמשך, כעת הגיע הזמן להיות יועץ טוב ולתת לכל אחד להסיק את המסקנות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully