וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר חשף: השיחות עם רודריגו, מרקיניוס וסילבה לאחר ההדחה

כוכב נבחרת ברזיל ניחם את רודריגו, שהתנצל: "רק אלה שבועטים מחמיצים. עוד תזכה בגביע". הקפטן כתב לו: "בא לי לבכות". וגם: פוסט הפרידה מטיטה

חגיגות בזאגרב: קרואטיה העיפה את ברזיל ועלתה לחצי הגמר/טוויטר

ספק אם זה ינחם את העם הברזילאי המאוכזב כל כך מההדחה מהמונדיאל, אבל ניימאר מנסה. הערב (ראשון) כוכב הסלסאו חשף בחשבון האינסטגרם שלו את שיחות הוואטסאפ בינו לבין רודריגו, מרקיניוס וטיאגו סילבה לאחר ההפסד בפנדלים לנבחרת קרואטיה ברבע הגמר.

לרודריגו, שנעצר על ידי דומיניק ליבאקוביץ' בפנדל הראשון של ברזיל, ניימאר כתב: "אני כאן כדי לומר לך שאתה כוכב. כבוד הוא לי להיות חלק מהקריירה שלך, לשמוע אותך אומר שאני האליל שלך ולראות אותך הופך לאחד הכוכבים בהיסטוריה של ברזיל! פנדלים מחמיצים רק אלה שבועטים, אני עשיתי הרבה טעויות בקריירה שלי ולמדתי מכולן. אבל אף פעם לא ויתרתי, תמיד חתרתי לשיפור ושאפתי לשלמות בכל דבר. אני אוהב אותך לא בגלל השחקן שאתה, אלא בזכות הבחור הטוב והלב הענק שאתה. תרים את הראש, הביקורות והלחץ יחשלו אותך ותזכור מה אמרתי לך, אתה עדיין תביא גביע לברזיל. אני מאחל לך את כל ההצלחה שבעולם, תתנתק בימים האלה, תנוח ותחזור בכל הכוח! אני כאן למה שאתה צריך".

שחקן ריאל מדריד ענה בחזרה: "תודה לך, אליל שלי, על הכל ומכל הלב! מתנצל על הכל ועל זה שדחיתי את הגשמת החלום שלך, אני מקווה שתמשיך בנבחרת כדי שנוכל לזכות ביחד. תמיד נישאר ביחד, תודה על האהבה". ניימאר השיב בהומור: "מה אתה מתנצל, אתה משוגע? רק אלה שבועטים מחמיצים, ואתה כוכב! אבל אני אלמד אותך איך לבעוט. אנחנו ביחד, שמור על עצמך". רודריגו צחק והודה: "אני אצטרך את זה".

למרקיניוס, שבעט את הפנדל שלו לקורה ושלח את קרואטיה לחצי הגמר, ניימאר כתב: "פנדל אחד לא ישנה את מה שאני חושב עליך". הבלם, שכידוע משתף פעולה עם 'ניי' גם בפריז סן ז'רמן, ענה: "ממש רציתי שהכל יסתדר. מבאס לחשוב שפנדל הוא מה שעמד לנו בדרך לחלום. אבל יאללה, צריך להיות חזקים, לתת לזה זמן ולחכות לראות מה הכדורגל מכין לנו בעתיד".

ניימאר שלח הודעה גם לטיאגו סילבה, שבגיל 38 שיחק את המונדיאל האחרון שלו ולא הצליח לסיים את הקריירה עם זכייה בגביע העולם ברזומה: "ממש רציתי להעניק לך את הגביע הזה", כתב לקפטן הוותיק, שהשיב: "אחי, זה יותר דפוק ממה שדמיינתי, באמת. אני לא מסוגל לעכל את זה. אני לא מאמין שהפסדנו. בכל פעם שאני נזכר בזה, בא לי לבכות. בן ***".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים על רקע שחקן נבחרת ברזיל מרקיניוס. רויטרס
שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים על רקע שחקן נבחרת ברזיל מרקיניוס/רויטרס

ניימאר: "אני הרוס, לא הפסקתי לבכות. זה ההפסד הכי כואב שהיה לי"
"המאמן הבא של נבחרת ברזיל חייב להיות זר, אסור להסס"
טיטה עזב, ניימאר בכה: "לא בטוח ב-100 אחוז שאחזור לנבחרת"

לאחר שפרסם את ההתכתבויות, ניימאר הסביר לעוקביו באינסטגרם: "החלטנו לחשוף אותן (באישור שלהם) כדי שתראו כמה רצינו וכמה מאוחדים היינו. אלה חלק מההודעות הרבות שהחלפתי עם החבורה. אני עצוב מאוד, אבל אנחנו צריכים להיות חזקים ולהמשיך הלאה, ואני בטוח שבתמיכתם של כל האוהדים נחזור חזקים יותר. אני ברזילאי גאה ומלא אהבה! אני גאה מאוד להיות חלק מהנבחרת הזו, הפכתי לאוהד של כל אחד מהם! החבורה הזו תמיד תהיה בלב שלי".

במקביל, ניימאר פרסם גם פוסט פרידה מהמאמן טיטה שסיים את דרכו בנבחרת: "לפני שהכרנו אישית, שיחקתי נגדך המון ופעמים ואני חייב להגיד לך - חשבתי שאתה כזה מעצבן! כי הרכבת קבוצה שתעצור אותי, עשית הכל כדי לנצח אותי ודיברת לא יפה עליי. אבל הגורל משעשע, לא? הוא שם אותך כמאמן ואותי כמספר 10 שלך. הכרתי אותך כמאמן וכבר ידעתי שאתה טוב מאוד, אבל כאדם אתה הרבה יותר טוב! הכרת אותי, אתה יודע מי אני וזה מה שחשוב לי. אני כאן בשביל להודות לך על הכל, על כל מה שלימדת אותנו - ויש כל כך הרבה. תמיד תהיה אחד המאמנים הכי טובים שהיו לי ויהיו לי, תמיד אתמוך בך. היו לנו רגעים יפים וגם רגעים כואבים מאוד, האחרון יכאב במשך זמן רב. הגיע לך לזכות בגביע הזה, הגיע לכולנו בגלל כל מה שעשינו ונתנו כדי לנסות להגשים את החלום הכי גדול. אבל אלוהים לא רצה בזה. סבלנות. אלוהים נתן לנו הכל! תודה פרופסור טיטה, ואם יש משהו שלעולם לא אשכח זה "חוזק נפשי". אנחנו צריכים הרבה מזה כרגע. חיבוק גדול ותודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully